تبیان، دستیار زندگی
در ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، 104 پایگاه اینترنتی فعال در فضای مجازی کشور، در بخش رسانه‌های بر خط حضور دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در پربازدیدترین بخش نمایشگاه

غرفه تبیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، 104 پایگاه اینترنتی فعال در فضای مجازی کشور، در بخش رسانه‌های بر خط حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی، بخش رسانه‌های بر خط نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در روزهای آخر نمایشگاه شلوغ‌ترین ساعات خودش را طی می‌کند به نحوی که وقتی وارد این بخش می‌شوید آنچنان تنوع در غرفه‌ها زیاد است که گاهی ساعت‌ها طول می‌کشد تا تمامی این بخش را بازدید کنید.

«رسانه‌های آنلاین» یا به زبان رسمی و اداری «رسانه‌های برخط»، فضای بیشتری در نمایشگاه ششم را به خود اختصاص داده‌اند. پایگاه‌ها و سایت‌های خبری در حوزه‌ها و موضوعات مختلف در این بخش حضور دارند که مدیران سایت‌ها و رسانه‌ها از نزدیک با مخاطبان خود دیدار می‌کنند.

غرفه موسسه تبیان نیز در این بخش واقع شده و توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند.

هر روز مدیران بخش های مختلف تبیان با حضور در محل غرفه، از نزدیک با کاربران سایت ارتباط برقرار کرده و به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گفتنی است، بخش رسانه‌های برخط ششمین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از روزهای ابتدایی نمایشگاه تا کنون بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده است. اجرای نمایش‌های مختلف، کافه دیجیتال، رسانه‌های برخط، هنر مفهومی، برگزاری جلسات نقد و بررسی و غیره از جمله برنامه‌های این بخش در نمایشگاه ششم است.

تنظیم: هومن بهلولی