تبیان، دستیار زندگی
در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال میهمان غرفه موسسه راهبردی دیده بان بودیم و با مسوول روابط عمومی آن به گفتگو نشستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قربانیان ترور


در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال میهمان غرفه موسسه راهبردی دیده بان بودیم و با مسوول روابط عمومی آن به گفتگو  نشستیم.


غرفه موسسه راهبردی دیده بانن

مصطفی اینان باش در این گفتگو عنوان کرد: موسسه راهبردی دیده بان مركز مقابله با جبهه های معارضی است كه تمام فعالیت های انجام شده علیه نظام را رصد و در قالب كتاب، مجله، مستند و خبر در پایگاه اطلاع رسانی موسسه منتشر می كند.

وی ادامه داد: تحقیق پیرامون نحوه شهادت افرادی كه از اول انقلاب تا كنون ترور شده اند از جمله دانشمندان هسته ای كشور جزو اصلی ترین اهداف تعریف شده این موسسه است.

مسوول روابط عمومی موسسه راهبردی دیده بان عنوان كرد: از جمله اقدامات مهم و تاثیر گذار این موسسه قرار دادن خودروهای شهدای هسته ای كشور در مقر شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد بود كه مدعوین را به شدت تحت تاثیر قرار داد و توانست گوشه ای از جنایات صهیونیسم را برای میهمانان خارجی به نمایش بگذارد؛ این در حالی بود كه پدر شهید مصطفی احمدی روشن از این اقدام خرسند شد و به گفته خود به خواسته اش مبنی بر ایجاد كمپی مقابل سازمانهای ملل و حقوق بشر برای نشان دادن جنایت های اتفاق افتاده رسید.

وی تصریح كرد: تولید نرم افزاری با عنوان "ایران قربانیان ترور" در قالب پنج DVD كه یكی از آنها به طور ویژه به صحنه بازسازی شهادت دانشمندان هسته ای كشور، گفتگو با همسران، پیشینه علمی و مصاحبه با عامل ترور می پردازد، از دیگر فعالیت های این موسسه است.

اینان باش خاطر نشان كرد: همچنین تصاویر و معرفی این دانشمندان در بخشی از كتاب "18 هزار شهدای ترور ایران" منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

تولید نرم افزاری با عنوان "ایران قربانیان ترور" در قالب پنج DVD كه یكی از آنها به طور ویژه به صحنه بازسازی شهادت دانشمندان هسته ای كشور، گفتگو با همسران، پیشینه علمی و مصاحبه با عامل ترور می پردازد، از دیگر فعالیت های این موسسه است.

وی اظهار امیدورای كرد موسسه راهبردی دیده بان با گسترش فعالیت های خود در معرفی شهدای هسته ای كشور و اقدامات كلیدی آنها، به زودی جوانان این مرز و بوم را با برترین الگوها آشناتر سازد.

فرآوری:عاطفه مژده

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: نوید شاهد