تبیان، دستیار زندگی
بخش بین الملل ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال عصر جمعه با معرفی برگزیدگان آثار ارسالی به جشنواره به کار خود پایان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با معرفی برگزیدگان؛

بخش بین الملل نمایشگاه رسانه های دیجیتال به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه بخش بین الملل نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بخش بین الملل ششمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال عصر جمعه با معرفی برگزیدگان آثار ارسالی به جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی، حسین واعظیان؛ دبیر بخش بین الملل ششمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مراسم اختتامیه، رسانه های دیجیتال را یکی از کاربردی ترین ابزار تبادل اطلاعات و فرهنگ عنوان و بر بهره گیری از این ظرفیتها در راستای بسط و گسترش ارزشهای فرهنگی تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از 25 کشور در جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال در 9 بخش بین الملل این نمایشگاه گفت: 1250 اثر در 9 حوزه محتوایی به این جشنواره ارسال شد که از میان این آثار، 10 اثر دارای محتوا به عنوان آثار فاخر در بخش بین الملل برگزیده شد.

مهدی اخوان بهبادی - دبیر شورایعالی فضای مجازی نیز در این مراسم با تاکید بر عزم جدی مسئولان عالی رتبه نظام به توسعه فضای مجازی اظهار امیدواری کرد که با همکاری سایر کشورها در حوزه فضای مجازی شاهد پیشرفت همه روزه این بخش باشیم و همکاریهای کشورهای حاضر در این نمایشگاه با ایران تداوم یابد.

براساس انتخاب هیات داوران ششمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش محافظت از کودکان در فضای مجازی از 118 اثر راه یافته به این بخش، مرکز علمی فرهنگی امنیت سایبر از کشور مالزی نشان زرین دریافت کرد.

در بخش بیداری اسلامی نیز بعد از ارزیابی 28 اثر راه یافته به این جشنواره، پایگاه اینترنتی اسلام تایمز از ایران به نشان بلورین دست یافت.

از حیث محتوای جغرافیای فرهنگی ایرانی نیز بعد از ارزیابی 40 اثر راه یافته به جشنواره رسانه های دیجیتال، پایگاه گردشگری مرکز علمی فرهنگی دانشجویان از ایران حائز دریافت نشان بلورین شد.

در بخش صنایع فرهنگی دیجیتال از 58 اثر راه یافته به این جشنواره، آکادمی بین المللی اپتک از کشور هندوستان نشان بلورین دریافت کرد و در بخش محتوای مناسب خانواده از میان 244 اثر شبکه آی فیلم از ایران موفق به دریافت نشان بلورین شد؛ در این بخش پایگاه اینترنتی آن اسلام – ON Islam - از کشور مصر شایسته لوح تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش تولید محتوا در حوزه اشتراک مساعی برای دانش افزایی از میان 140 اثر راه یافته به جشنواره، پرتال اینترنتی تبیان از ایران نشان بلورین دریافت کرد.

در بخش سرگرمی آموزشی نیز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شایسته لوح تقدیر شد.

همچنین در بخش تبادل و تنوع فرهنگی پایگاه اینترنتی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از میان 244 اثر راه یافته به جشنواره نشان بلورین دریافت کرد و از پایگاه تحلیلی خبری اهل بیت نیز تقدیر به عمل آمد.

تنظیم: هومن بهلولی