تبیان، دستیار زندگی
همه ما عاشق خواب هستیم و باید حداقل 6 ساعت در شبانه روز بخوابیم. گاهی هم این نیاز به یک تفریح و راه حلی برای گذران وقت محسوب می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

13ساعت که شما را از خواب می پرانند!


همه ما عاشق خواب هستیم و باید حداقل 6 ساعت در شبانه روز بخوابیم. گاهی هم این نیاز به یک تفریح و راه حلی برای گذران وقت محسوب می شود. مشکل عامه ما، بلند شدن سر وقت برای رفتن به مدرسه، کار، دیدار یا فعالیت های روزانه دیگر است که با خواندن و استفاده از مطلب امروز، خواب بیشتر را برای همیشه کنار می گذارید و سحر خیز می شوید!

اگر از ساعت های مچی تیک تیک کن یا ساعت های دیگر که فقط صدا از خود تولید می کنند، خسته شده اید، در ادامه مطلب مطلب همراهمان بمانید. با خرید یکی از 13 ابزار زیر، عمرا دیگر خواب بمانید!

Nixie Ramos

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

ده ثانیه زنگ می زند، سپس بهتان 1 دقیقه فرصت می دهد تا کد را وارد کنید (تاریخ روز)، قبل از آن که به دستوری که برایش مشخص نموده اید، عمل کند! پنل خنثی نمودن در هر جایی امکان نصب دارد که بهتر است دور از محل خوابتان قرارش دهید. خداحافظی همیشگی با ساعت هایی که با یک حرکت خاموش می شدند!

Clocky Robotic Alarm

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

چه چیز بهتر از این که از خواب بیدارتان کرده و موجب تحرک شما شود؟! این دستگاه خیلی بامزه است، خیلی کوچک، سریع و پر سر و صداست و شب هر جایی آن را قرار داده باشید، تا صبح از آنجا حرکت کرده و شما را به دنبال خودش می کشاند تا وقتی که خاموشش کنید! حال بدوید و بدوید اگر بهش رسیدید!! اگر هم نرسیدید مهم نیست می توانید  با پرتاب ابزار سنگین منفجرش کنید یا آتشش بزنید! (برای خواب آلوهای بالفطره)

Flying Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

این یکی از ابزاری است که حداقل باید یک چشمتان را برایش باز کنید. چرا؟ وقتی تایمر روشن می شود، هلیکوپتر حرکت می کند و به جایی می رود، شما باید مکانش را پیدا کنید و با استفاده از کلیدی که دارید، آن راخاموش و به جایگاهش باز گردانید. اگر خاموشش نکنید، لحظه لحظه اتاقتان را پر از صدا های پر خراش تر می کند و سرتان گیج می رود. پس توصیه می کنم استفاده کنید.

Shape Up Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

خانم های بازدید کننده متاهل توجه کنند، این بهترین هدیه ای است که می توانید به همسر خوشخوابتان اهدا کنید. برای خاموش کردن این وسیله نه کد می خواهید و نه دنبال کردن، باید این ابزار نسبتا سنگین را 30 بار بالا و پائین ببرید تا خاموش شود!

البته من بعید می دانم به عنوان زنگ خواب ازش استفاده کنید چون به راحتی از پنجره به بیرون پرت می شود!

Sonic Bomb Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

اگر فکر می کنید حالا با صدای همه آن ها یک جور کنار می آییم یا نهایت هدفون می گزاریم، این یکی را نمی توانید کاری کنید حتی اگر در خیابان هم پرتش کنید باز هم باید بیدار شوید! چون 113 دسیبل (بیشتر از یک کنسرت راک) قدرت دارد! البته باید توجه داشته باشید چون صدای زیادی دارد باید آن را به دور از محل خوابتان قرار دهید و گرنه خدایی ناکرده امکان دارد قدرت شنوایی تان را از دست بدهید.

Banclock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

این هم یک راه خلاقانه دیگر برای بیدار شدن. بنکلاک تنها در صورتی زنگ زدنش را متوقف می کند که سکه ای در داخلش بیندازید. البته بهترست که همیشه مطمئن شوید پول خود را از قبل آماده کرده اید. این بهترین راه برای بیدار کردن کودکانی است که می خواهند موجودی جیبشان را حفظ کنند! و به چند نوع رنگ و ترکیب های متفاوت وجود دارد.

Target Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

اگر شما از آن دسته خوره های بازی های شلیک کردنی هستید، این را باید امتحان کنید. قوانین آسانند، هنگامی که ساعت زنگ می خورد، شما باید با استفاده از تفنگی که در دست دارید، با استفاده از قدرت لیزر سیبل نشانه گیری را گلوله باران کنید! البته برای بهتر شدن نشانه گیریتان بهتر است تصویر خود را روی سیبل نصب کنید!

Defusable Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

یکی دیگر از موارد داخل لیست، اگر این را دوستتان روی میز شما پیدا کند چه می گویید؟ وسیله بیدار شدن؟ این یکی از دیگر از راه های برخواستن از خواب است یعنی همان قدر که اگر هوشیار نباشید با دیدنش بگریزید!

زیرا مانند بمب های واقعی تیک می کند اما نمی ترکد و مثل بقیه ساعت ها می ماند و جند ثانیه تیک و تیک می کند تا شما خاموشش کنید. درست است که واقعی نیست اما در واقع یک ایده خلاق به شمار می آید.

DangerBomb Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

بمب بالا چیز خاصی نبود؟ بسیار خوب اگر دلش را دارید، این یکی را امتحان کرده و سیم اصلی را ببرید. یا نه مشکلی ندارد اول صبحتان با یک صدای دلنشین بوم رو برو می شوید! می دانم چیز خاصی نیست!

Mr Bump Off The Wall Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

از خرید میلیون ها میلیون ساعت بیداری خسته شده اید؟ خوب پس این یکی را هم امتحان کنید. برای این که ساکت شود، باید آن را به دیوار پرتاب کنید و به خواب بازگردید (؟!). نه نه بایستید اگر می خواهید بخوابید پس چرا اصلا ساعت می خرید؟

Finger Dance Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

به رقص دهنده انگشتان سلام کنید. باید تا زمانی که موسیقی قطع شود، با انگشتانتان حرکت انجام دهید. ولی قبلش اطمینان پیدا کنید که مثل مستر بامپ با آن برخورد نمی کنید!

Money Shredding Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

خرد کننده پول! خوب از همینجا سحرخیز شدنتان را تبریک می گویم، خرد شدن یک 50 هزار تومانی ارزش خوابیدن بیشتر را ندارد، پس دست بجنبانید! باید از سازندگان این محصول تشکر کرد اما متاسفانه نمی دانیم که او کیست (؟) البته این را هم باید دانست که پاره کردن پول در آمریکا یک جرم محسوب می شود و نه ایران اما به هر صورت این دستگاه باید در صدر این لیست قرار بگیرد.

No Snooze Alarm Clock

۱3ساعت که شما را از خواب می پرانند!

هر بار که زنگ می زند برای توقف اش باید بدون توقف یکبار آن را به راست و یکبار به چپ به مدت 90 ثانیه بچرخانید. اگر وسط راه آن را ول کنید یا 90 ثانیه نباشد، این تایمر خاموش نخواهد شد چرا که دارای هیچ دکمه ای برای توقف نیست.

این بود لیستی از ساعت های کوکی که به شما امکان می دهند تا هر روز با روش های جدید از خواب بیدار شوید. حال یک سوال شما کدام یک را به عنوان ساعت پیشفرض انتخاب می کنید؟

بخش دانش وزندگی تبیان

منبع: gooyait