تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شاید نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد، چرا که پولی به این باشگاه تزریق نمی‌شود، گفت: فکر می‌کنم نباید به استقلال برمی‌گشتم، چرا که سکوها با ما همدل نیستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی:نیکبخت را می‌خواهیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه "شاید نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد، چرا که پولی به این باشگاه تزریق نمی‌شود"، گفت: فکر می‌کنم نباید به استقلال برمی‌گشتم، چرا که سکوها با ما همدل نیستند. 
قلعه نویی

امیر قلعه نویی پس از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در دیدار دوستانه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با تعطیلی مسابقات لیگ بیشترین ضربه را ما خوردیم، چون از چهار مسابقه 10 امتیاز گرفته بودیم و روندمان در جدول صعودی بود.

وی از مشکلات مالی باشگاه استقلال یاد کرد و افزود: الان چند بازیکن ما در تیم ملی هستند و چند بازیکن خارجی که هم از مرخصی برنگشته‌اند. تمرینات ما طی روزهای اخیر با غایبان زیادی برگزار شده و می‌توان گفت، استقلال به سه قسمت تبدیل شده است.

قلعه نویی درباره تصمیمش برای استعفا از سرمربیگری استقلال تاکید کرد: صحبت‌هایی با علی فتح الله انجام داده‌ام. حقیقت این است که همه ما به خصوص بازیکنان تحت فشار هستیم. تمام دغدغه من بازیکنان هستند. به عنوان مثال میلاد میداوودی از مرداد سال گذشته هیچ پولی از استقلال نگرفته است.

سرمربی استقلال با گلایه از برخی از هواداران این تیم گفت: خیلی از بازیکنان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند اما مردم یک مقدار کم لطف هستند. با اینکه ما نتیجه هم می‌گیریم اما هواداران مهر خود را از ما دریغ می‌کنند. شما خودتان را جای من بگذارید. هم از طرف بازیکنان تحت فشار هستم و هم تعدادی از بازیکنان‌مان بعد از مرخصی برنگشته‌اند. تعدادی از دوستان هم که این گونه به ما کم لطفی می‌کنند.

قلعه نویی تاکید کرد: آستانه تحمل من هم حدی دارد. به هر حال من هم یک جا آب، روغن قاطی می‌کنم! فقط از بازیکنان و دستیارانم تشکر می‌کنم که خالصانه کار می‌کنند.

وی دوباره به مشکلات مالی اشاره کرد وگفت: فکر می‌کنم مسئله این است که نمی‌خواهند تیم استقلال شکل بگیرد. فرد اجرایی باشگاه 50 درصد کارها را انجام داده و درآمدزایی کرده است ولی شرایط ما حاد است و هیچکس به آن توجهی ندارد در حالی که همه تیم‌های دولتی از دولت پول گرفته‌اند.

قلعه نویی تاکید کرد: آستانه تحمل من هم حدی دارد. به هر حال من هم یک جا آب، روغن قاطی می‌کنم! فقط از بازیکنان و دستیارانم تشکر می‌کنم که خالصانه کار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: من از محمد عباسی، وزیر ورزش تعجب می‌کنم که چرا اینقدر نسبت به باشگاه استقلال بی تفاوت است. اگر مشکلی وجود دارد، بگوید.

وی افزود: یک بازی کمتر از دیگر تیم‌ها داریم اما با همه شرایط دشواری که برای ما وجود دارد می‌توانیم با یک پیروزی به صدر جدول برسیم.

قلعه نویی که بسیار ناراحت و عصبانی بود، گفت: شاید نمی‌خواهند استقلال نتیجه بگیرد، چرا که پولی به این باشگاه تزریق نمی‌ ‍ شود! اگر ملوان و استقلال را کنار بگذاریم همه تیم‌های لیگ برتری از دولت پول گرفته‌اند که البته ملوان هم دست بخش خصوصی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه محمد رویانیان با مدیریت خود برای باشگاه پرسپولیس پول آورد، گفت: من از رقم آنچنانی گذشتم که در استقلال باشم حالا که وضعیت سکوها اینطور است، فکر می‌کنم نباید به استقلال برمی‌گشتم، چرا که سکوها با ما همدل نیستند.

قلعه نویی

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که "آیا این صحبت شما به معنای خسته شدن از کار کردن در استقلال است؟"، گفت: من خسته نشده‌ام ولی بارها گفته‌ام که روی سکوها کم لطفی می‌بینم. وقتی این شرایط و بی‌معرفتی را می‌بینم تعجب می‌کنم.

وی درخصوص وضعیت "جی لوید ساموئل" در تیم استقلال و انتقال احتمالی این بازیکن به پرسپولیس در نیم فصل گفت: اگر تا نیم فصل بودیم در این خصوص حرف خواهیم زد!

خبرنگاری در مواجهه با طرح این موضوع از سوی قلعه نویی گفت: "مگر شما به تیم استقلال عرق ندارید که می‌خواهید از این تیم جدا شوید؟"، که وی در پاسخ اظهار داشت: دیگر چقدر باید عرق داشته باشم؟! من مرد روزهای سخت بوده و هستم اما وقتی که سکوها معرفت داشته باشند! در شرایط فعلی بحث معرفتی است. آیا بازیکن و مربی باید به خاطر پول به پیراهن باشگاه پشت کنند که عزیز شوند؟!

وی در ادامه افزود: هر روز یکی از بازیکنان استقلال به من مراجعه می‌کند و از مشکلات خود می‌گوید. یکی می‌گوید اجاره خانه‌اش عقب افتاده و دیگری از من درخواست یک میلیون تومان می‌کند!

قلعه نویی با ابراز بی‌اطلاعی از وضعیت "فابیو جانوآریو" گفت: اگر شما از این بازیکن برزیلی خبر دارید، من هم از شرایط او باخبرم!

"قبل از اینکه به استقلال بیاید فکر می‌کردید با این مشکلات مواجه شوید؟"، قلعه نویی در پاسخ با این پرسش خبرنگار مهر گفت: می‌دانستم استقلال مشکل دارد که به این تیم آمدم، چون هر وقت استقلال پول دارد برای دیگران است و در شرایط بی پولی سراغ من می‌آیند ولی آن موقع سکوها معرفتی بودند.

وی با طرح این موضوع که "دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد"، افزود: آیا یک وزارتخانه نمی‌تواند دو، سه میلیارد به یک باشگاه مردمی کمک کند؟!

قلعه نویی در این گفتگو نمایندگان مجلس را نیز از انتقادات خود بی نصیب نگذاشت و گفت: بعضی از نمایندگان مجلس از چیزی اطلاع ندارند و بی جهت می‌گویند پول بیت المال به استقلال و پرسپولیس می‌رسد. نماینده‌ای که از چنین موضوعی خبر ندارد، برود و روی حرفی که می‌زند مطالعه کند. وقتی نمایندگان ما اینگونه اظهارنظر می‌کنند، باید هم قیمت دلار به سه هزار تومان برسد!

وی در پایان درباره احتمال حضور علیرضا نیکبخت واحدی در تیم استقلال گفت: به دنبال حل مشکل این بازیکن هستیم تا او را به استقلال بیاوریم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر