تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم فوتبال النصر امارات درصدد فرصتى است تا این تیم را ترك كرده و دوباره به فوتبال ایران برگردد اما برخلاف خیلى...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عنایتى: شاید پرسپولیسی شوم

غلامرضا عنایتی

مهاجم تیم فوتبال النصر امارات درصدد فرصتى است تا این تیم راترك كرده و دوباره به فوتبال ایران برگردد اما برخلاف خیلى ها كه معتقدند وی می خواهد استقلالى شود، غلامرضا عنایتی از حضور در پرسپولیس و تیمهاى دیگر سخن می گوید، صحبت هایی که آنها را در زیر می خوانید:

* وضعیتت در النصر چگونه است؟

خبرهاى ضد و نقیض زیاد است اما واقعیت این است كه دیگر راغب نیستم در النصر بمانم. آنها مى خواهند در تیم بمانم اما من با سرپرست تیم مشكل دارم. درجریان بازى با العین در حالى كه خودم را گرم مى كردم و قرار بود به عنوان تعویض سوم وارد زمین شوم اما به دلیل دخالت سرپرست تیم در امور فنى من را به زمین نفرستادند. من هم با ناراحتى به رختكن رفتم و سپس ماجرا را به مدیرعامل تیم گفتم. آنها می گویند این نظر سرمربى بوده در صورتى كه من فكر مى كنم بعد از رفتن لوكا برنامه اى بود كه می خواستند سر من پیاده كنند.

غلامرضا عنایتی

* با این شرایط چه كار می كنى؟

در صورتى كه از این تیم جدا شوم و شرایطم براى پیوستن به استقلال مهیا نشود یا به پرسپولیس مى روم یا به سپاهان و یا به صبای قم!

* مگر با مسئولان باشگاه استقلال مشكل دارى؟

نه من با هیچ كس مشكل ندارم اما اگر مى گویم در ایران براى استقلال بازى مى كنم دلیلش علاقه ام به این تیم و هوادارانش است. حتى زمانى هم كه از استقلال رفتم هر هفته با امیر قلعه نویى در تماس بودم و علاقه من به قلعه نویی ربطى به فوتبال ندارد.

* با پرسپولیس، سپاهان و صبای قم مذاكره هم كرده اى؟

از آنها پیشنهاد همكارى دارم که در بازى هاى لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برایشان بازى كنم؟

غلامرضا عنایتی

چرا فصل جدید لیگ امارات براى ایرانی ها خوش یمن نبوده؟

این پروژه اى است كه از قبل تعیین كرده اند و نمى دانم چرا چنین اتفاقى افتاده است. من معتقدم این جوسازى ها كه مى شود اتفاقى نیست! آنها در برنامه هاى تحلیلى خود از بازیكنان ایرانى انتقاد می کنند، مشكلات غیر ورزشى هم در این مسأله بى تأثیر نبوده است. من هم معتقدم لیگ امارات ضعیف تر از لیگ فوتبال ایران است اما لژیونرهاى اماراتى براى تأمین زندگى خود به اینجا مى آیند.

خودت هم به خاطر پول رفتى؟

بله من به خاطر مسائل مالى از تیم استقلال جدا شدم و گرنه هیچ بازیكنى دیوانه نیست كه 60، 70 هزار هوادار عاشق را رها كند و به فوتبالى قدم بگذارد كه 150 تماشاگر كرایه اى دارد. مشكل ما اینجاست كه اطلاع رسانى در مورد پرداخت پول ها اشتباه است. من با هر بازیكنى حرف مى زنم مشكل مالى دارد. من سال اولى كه به استقلال آمدم فقط 32 میلیون تومان گرفتم اما همه جا اعلام شد 300 میلیون، مردم هم كه از این قضیه اطلاع ندارند این اخبار را باور مى كنند!