تبیان، دستیار زندگی
تبلت فارسی ایرانی اس پین، همراه با نرم افزار های اندروئیدی تبیان در ششمین نمایشگاه فناوری های دیجیتال در مصلی تهران رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلت ایرانی با نرم افزار های تبیان

مراسم رونمایی تبلت ایرانی espin و نرم افزار های تبیان

تبلت فارسی ایرانی اس پین، همراه با نرم افزار های اندروئیدی تبیان در ششمین نمایشگاه فناوری های دیجیتال در مصلی تهران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم رونمایی این تبلت ، مهندس احسان خزایی یکی از سازندگان آن گفت: این تبلت سه سال است درحال تولید است و تبلتی که درحال حاضر رونمایی شده نمونه چهارم از این محصول است.

وی افزود: این تبلت کاملا با نمونه های خارجی قابل رقابت و در برخی موارد پیشرفته تر نیز است.

خزایی گفت: صفحه ال سی دی این تبلت با زاویه دید 178 درجه نیز قابل رویت است و همزمان 10 انگشت را شناسایی می کند.

وی وزن این تبلت را 580 گرم و ضخامت آن را 11 میلی بیان کرد و افزود: از این جهات نیز با نمونه خارجی قابل رقابت است.

این سازنده تبلت گفت: این تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارد و از کیفیت صدای خوبی برخوردار است، خروجی های HDMI دارد و کارت های حافظه میکرو اس دی را نیز پشتیبانی می کند.

مراسم رونمایی تبلت ایرانی espin و نرم افزار های تبیان

خزایی افزود: این تبلت نخستین محصولی است که قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری را دارد و سیستم عامل این دستگاه آندروید چهار است که بر روی آن نرم افزارهای تبیان از جمله صحیفه سجادیه، قرآن، مفاتیح و نرم افزار آفاق به شکل پیش فرض نصب شده است.

وی اضافه کرد: این دستگاه کاملا فارسی است و برای کاربران ایرانی کار با آن ساده است، بازی های مختلفی بر روی ان نصب شده است.

در ادامه نیز، مهندس عطیه فریدونی یکی از سازندگان نرم افزار های تبیان، به تشریح این نرم افزارها و قابلیت های آنها برای کاربران تبلت پرداخت.

گفتنی است، تمامی نرم افزار های اندروئیدی تبیان به صورت رایگان بر روی تبلت های اسپین نصب شده و در اختیار علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی