تبیان، دستیار زندگی
پینگ پنگ باز 17 ساله ایران که در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در رده سنی جوانان 26 پله...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عالمیان: الگوی ورزشی ندارم

نوشاد عالمیان

پینگ پنگ باز 17 ساله کشورمان که در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در رده سنی جوانان 26 پله صعود کرده و در جایگاه بیستم ITTF قرار گرفته است، بدون الگو برداری از هیچ ورزشکاری و تنها به واسطه تلاش مستمر و هدفمند موفق به کسب چنین عنوانی شده است.

نوشاد عالمیان اظهار داشت: توانایی ورزشکاران متفاوت از یکدیگر است. من با توانایی خاص خودم نمی توانم بازیکنی با توانایی‌های منحصر به فرد خودش را به عنوان الگو در نظر داشته باشم و از وی پیروی کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که برای رسیدن به جایگاه بهترین‌ها تلاش کنم.

به نقل از مهر وی افزود: من تنها بر اساس توانایی‌ها و البته انگیزه‌ای که دارم، تمرین می کنم. هیچ الگوی داخلی و حتی خارجی ندارم و فقط به این فکر می کنم که از هر آنچه به لحاظ توانایی‌های ذاتی و امکانات لازم در اختیار دارم، برای رسیدن به رده‌ای بهتر از بیستمی جهان استفاده کنم.

فعلا حضور در جمع 10 بازیکن برتر جهان را هدف قرار داده ام . وقتی توانستم به چنین جایگاهی در سطح جهان دست یابم، صدرنشینی در رنکینگ را هدف قرار می دهم.

پدیده تنیس روی میز ایران که در مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا مقابل "ماتسودایرا" نفر شماره یک جهان، به برتری دست یافت، تصریح کرد: از حالا به صدرنشینی در رنکینگ جهان فکر نمی کنم.

وی خاطر نشان کرد: دوست دارم پیشرفت پله پله داشتم باشم تا مبادا دچار سقوط یکباره شوم. فعلا حضور در جمع 10 بازیکن برتر جهان را هدف قرار داده ام . وقتی توانستم به چنین جایگاهی در سطح جهان دست یابم، صدرنشینی در رنکینگ را هدف قرار می دهم.

عالمیان با بیان اینکه حضور در المپیک مهمتر از هر اتفاق دیگری در زندگی ورزشی وی است، تاکید کرد: از حالا به فکر المپیک 2012 لندن و کسب سهمیه این بازی ها هستم. زمانی از عملکرد خود در عرصه ورزش راضی می شوم که بتوانم حضور در میادین المپیک را هم تجربه کنم.