تبیان، دستیار زندگی
باشگاه استقلال از بین هافبک‌ها در نظر دارد ساموئل و توزی را به تیم دیگری انتقال دهد اما اعتقاد قلعه‌نویی به توزی شاید مانع جدایی او شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل


باشگاه استقلال از بین هافبک‌ها در نظر دارد ساموئل و توزی را به تیم دیگری انتقال دهد اما اعتقاد قلعه‌نویی به توزی شاید مانع جدایی او شود.


استقلال

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در نقل‌و‌انتقال‌های ابتدای فصل، بازیکنان خوبی جذب کرد. او که حتی جواد نکونام را از اسپانیا به ایران آورد و بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی را هم خریداری کرد، اکنون به نقل‌و‌انتقال‌های نیم‌فصل چشم دوخته است. مهاجمان استقلال تا به این‌جای فصل نتوانستند خوب کار کنند و قطعا این تیم در تعطیلات نیم‌فصل مهاجم خریداری خواهد کرد تا قلعه‌نویی بتواند این ضعف تیمش را پوشش دهد.

استقلال در نیم‌فصل با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. لیام ردی، دروازه‌بان استرالیایی این تیم اولین بازیکنی است که از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود. او که فکر نمی‌کرد با حضور در استقلال نیمکت‌نشین باشد حالا به فکر جدایی از این تیم است و اکنون هم به کشورش بازگشته تا به دنبال تیم جدیدی بگردد.

البته فتح الله زاده اعلام کرده او را به یکی از تیم‌های لیگ برتری می‌دهیم تا بازیکن دیگری جانشینش کنیم اما گویا این بازیکن دیگر علاقه‌ای ندارد در ایران به فوتبالش ادامه بدهد و به فکر رفتن از ایران است. البته کادر فنی استقلال هم از حسینی دروازه‌بان جوان این تیم رضایت کامل دارند و او را ذخیره مناسبی برای رحمتی می‌دانند که دیگر نیازی به ردی ندارند.

علی حمودی هم که این روزها بحث حضورش در بوندس‌لیگا شده است به احتمال فراوان نیم‌فصل استقلال را ترک کند و قلعه‌نویی قصد دارد در صورت جدایی حمودی از بازیکنان جوان این تیم در پست او استفاده کند.

ترافیک در خط هافبک استقلال هم با حضور نکونام، جباری، رحمتی، جان‌واریو، ساموئل، توزی، بائو، بیک‌زاده و... تا حدودی مورد پسند قلعه‌نویی واقع نشده و او قصد دارد پس از زندی که به قطر رفت یک یا دو هافبک دیگرش را از لیست خارج کند تا مهاجم به خدمت بگیرد.

استقلال در نیم‌فصل با تغییرات زیادی همراه خواهد بود. لیام ردی، دروازه‌بان استرالیایی این تیم اولین بازیکنی است که از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود. او که فکر نمی‌کرد با حضور در استقلال نیمکت‌نشین باشد حالا به فکر جدایی از این تیم است و اکنون هم به کشورش بازگشته تا به دنبال تیم جدیدی بگردد

باشگاه استقلال از بین هافبک‌ها در نظر دارد ساموئل و توزی را به تیم دیگری انتقال دهد اما اعتقاد قلعه‌نویی به توزی شاید مانع جدایی او شود و به احتمال فراوان ساموئل بازیکنی خواهد بود که نیم‌فصل استقلال را ترک می‌کند تا به تیم دیگری بپیوندد. البته این روزها بحث معاوضه او با غلامی نیز به میان آمده اما استقلالی‌ها به دنبال مهاجم درجه یک خارجی‌اند و کادرفنی استقلال با خارج کردن ردی و ساموئل از لیست، قصد دارد برای مهاجم خارجی جدید جا باز کند.

البته مشکلات گرانی دلار و مسائل اقتصادی باشگاه استقلال شاید مانع این شود که بازیکن خارجی به این تیم بیاید که در این صورت استقلال مهاجم ایرانی به خدمت خواهد گرفت و آن موقع باید منتظر حضور غلامی و یک مهاجم دیگر در این تیم باشیم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام نیوز