تبیان، دستیار زندگی
یکی از عادات غلط دانش آموزان هنگام نوشتن تکالیف خود ، جویدن یا در دهان گذاشتن خودکار یا مداد می باشد . طی تحقیقات انجام شده ( البته آنقدر نیاز به تحقیق هم نیست انسان عاقل خود می داند ) پر میکروب ترین نقاطی که انسان با آنها سروکار دارد دستگیره در ، فرش یا.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خودکاری که می توانید آن را بخورید؛ خودکار شیرین و گاز زدنی!!

خودکاری که می توانید آن را بخورید

یک طراح خوش فکر خودکاری را ساخته که می توانید آن را گاز بزنید و بخورید ...خودکاری که می توانید آن را بخورید

یکی از عادات غلط دانش آموزان هنگام نوشتن تکالیف خود، جویدن یا در دهان گذاشتن خودکار یا مداد می باشد. طی تحقیقات انجام شده ( البته آن قدر نیاز به تحقیق هم نیست انسان عاقل خود می داند ) پر میکروب ترین نقاطی که انسان با آن ها سروکار دارد دستگیره در ، فرش یا موکت ، کیبورد کامپیوتر ، پول ، خودکار و تلفن است که خیلی ها هم توجهی به این مسئله خطر ساز نمی کنند .

همان طور که خواندید یکی از موارد آلوده خودکاریست که هر روز با آن می نویسید. یک طراح خوش فکر خودکاری را ساخته که می توانید آن را گاز بزنید و بخورید. در واقع این خودکار از تکه های شکلاتی تشکیل شده که در دستان شما آب نمی شود که چسبنده گردد و لیز بخورد. جالب این جاست که جوهر این خودکار نیز خوردنی است. با این تفاسیر  این خودکار دور انداختنی نخواهد بود و با شعار ”‌ استفاده تا آخرین قطره ”‌ هماهنگ می باشد .

خودکاری که می توانید آن را بخورید

به گفته این طراح او در اصل قصد داشت یک خودکار جویدنی بسازد که هیچ وقت کثیف نمی شود اما به این نتیجه رسید که بعد از اتمام جوهر خودکار دور انداخته خواهد شد و در نهایت تصمیم به ساخت edible pen گرفت.

طعم های مختلفی هم برای این خودکار در نظر گرفته شده : کیوی ، موز ، هندوانه ، پرتغال ، نعنایی و چند میوه . البته این خودکار به عنوان نمونه اولیه است و به طور انبوه تولید نشده اما به نظر می رسد که یکی از لوازم التحریر پر طرفدار و پر فروش از آب در بیاید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سیمرغ

بخش پژوهش های دانش آموزی تیبان، تهیه و تنظیم: نسرین صادقی