تبیان، دستیار زندگی
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از 7 تا 13 آبان ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها آبان ماه برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از 7 تا 13 آبان ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی خبری اعلام كرد نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها آبان ماه امسال با حضور رسانه های داخلی و خارجی برپا خواهد شد.

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها همانند دوره گذشته مدیران ارشد نشریات اسلامی کشورهای جهان در قالب اتحادیه مطبوعات جهان اسلام در نمایشگاه تهران حضور دارند.

برگزاری نشست ها و کارگاه های علمی آموزشی با موضوعات مختلف از بخش های نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به شمار می رود.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف همگرایی رسانه ها و ایجاد نگاه تخصصی به مطبوعات و رسانه ها برگزار می شود.

براساس این گزارش، در نمایشگاه هجدهم حدود 600 غرفه شامل مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری این رویداد فرهنگی حضور داشتند.

همچنین در سال گذشته پنج میلیارد ریال -500 میلیون تومان- بن خرید مطبوعات به بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان نمایشگاه مطبوعات اختصاص داده شد.

در دوره گذشته برگزاری این رویداد فرهنگی همچنین بیش از 18 نشریه کودک و نوجوان در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه مطبوعات حضور داشتند.

در بخش بین الملل هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، 100 رسانه از 50 کشور جهان حضور داشتند.

تنظیم: هومن بهلولی