تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بر نقش تاثیر گذار رسانه ها در ایجاد فضای امید در جامعه تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسانه ها با ایجاد فضای همدلی در جامعه امیدآفرین باشند

یونس فاتح

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بر نقش تاثیر گذار رسانه ها در ایجاد فضای امید در جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، یونس فاتح در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی با تشریح وضعیت رسانه ای استان، تولد رسانه ای در آذربایجان را مایه مباهات دانسته و تاکید کرد: فعالیت چشمگیر رسانه های غیر مکتوب و مجازی موجب رشد فرهنگی و اطلاع رسانی استان بوده و میتواند مرجع و مکمل رسانه های نوشتاری باشد.

وی ظرفیت رسانه ای استان را بیشتر از وضع موجود بیان کرد و افزود: در صورتی رسانه های استان خود در یک فضای هماهنگ و همدل حرکت کنند نقش موثری در ایجاد فضای همدلی و وحدت در جامعه خواهند داشت.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: بر طبق منویات رهبر معظم انقلاب، رویکرد رسانه ها ضمن حفظ روحیه انتقادی باید امید آفرین باشد و به دنبال ایجاد فضای تخریب و اختلاف نباشند.

یونس فاتح ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های طاقت فرسای اهالی مطبوعات محلی با اشاره به مظلومیت و عدم توجه ویژه به آن ها افزود: این اداره کل به سهم خود در چاپ آگهی های تعاونی ها و انجمن های صنفی در نشریات محلی تاکید جدی دارد و با فعال شدن کمیته ویژه در جهت رسیدگی و ارائه تذکرات لازم به تعاونی هایی که نیازمند برگزاری مجامع می باشند ضمن استفاده از ظرفیت های رسانه های محلی در درج آگهی شرکت های تعاونی در روزنامه ها و هفته نامه های محلی نیز تعدادی آگهی چاپ شده داریم و باید از این ظرفیت در جهت حمایت از مطبوعات محلی استفاده نمائیم.

فاتح افزود: سعی بر این داریم که با فعالیت ویژه از این رهگذر نگاه برد برد داشته باشیم و با این کار هم مشکلات تعاونی ها حل می شود و از طرف دیگر نیز از مطبوعات محلی حمایت خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی