تبیان، دستیار زندگی
ک روز بعد از ملاقات ناگهانی فرهاد مجیدی با امیرقلعه نویی و در حالی ‌كه زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت كاپیتان استقلال به این تیم بر سر زبان‌ها افتاده بود، او تهران را به مقصد انگلستان ترک كرد تا فصل تازه‌ای را در زندگی ورزشی‌اش رقم بزند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشتی مجیدی و قلعه‌نویی،به ضرر عادل!


یک روز بعد از ملاقات ناگهانی فرهاد مجیدی با امیرقلعه نویی و در حالی ‌كه زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت كاپیتان استقلال به این تیم بر سر زبان‌ها افتاده بود، او تهران را به مقصد انگلستان ترک كرد تا فصل تازه‌ای را در زندگی ورزشی‌اش رقم بزند.
قلعه نویی و مجیدی

تا چند روز قبل از درگذشت مادر امیر قلعه‌نویی بود كه فرهاد مجیدی دائما در سایت‌های خبری علیه او مصاحبه می‌كرد اما بعد از این اتفاق به منزل قلعه‌نویی رفت تا كدورتی كه بین طرفین بود سرانجام برطرف شود.

عده‌ای بر این باور بودند كه ملاقات مجیدی با قلعه‌نویی بستر را برای بازگشت او به استقلال مهیا خواهد كرد اما مجیدی به دوستان و اطرافیانش گفته علاقه‌ای به بازگشت ندارد و شاید تنها یک بازی دیگر برای استقلال انجام بدهد که آن بازی خداحافظی خواهد بود.

مجیدی پیش از این سفر قصد داشت در استودیوی برنامه نود حاضر شود و ناگفته‌هایش درباره دلایل جدایی از استقلال را بازگو كند اما رفع كدورت‌ها باعث شد تا او فعلا از این تصمیم هم صرف‌نظر كند.

او در محافل دوستانه تاكید كرده از تصمیمش مبنی بر خداحافظی با فوتبال منصرف نشده و دیگر با پیراهن استقلال یا هر تیم دیگری پا به توپ نخواهد شد. كاپیتان سابق استقلال شب گذشته به انگلستان رفت تا در دوره مربیگری باشگاه لیدزیونایتد شركت كند.مجیدی پیش از این سفر قصد داشت در استودیوی برنامه نود حاضر شود و ناگفته‌هایش درباره دلایل جدایی از استقلال را بازگو كند اما رفع كدورت‌ها باعث شد تا او فعلا از این تصمیم هم صرف‌نظر كند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : تابناک