تبیان، دستیار زندگی
غرفه های نمایشگاه در دومین روز کاری خود همچنان در تدارک امکانات برای پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال زیرسلطه رقابت سایبری بازیهای رایانه ای

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

غرفه های نمایشگاه در دومین روز کاری خود همچنان در تدارک امکانات برای پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند.

به گزارش روابط عمومی، لحظه به لحظه بر تعداد بازیدکنندگان نمایشگاه افزوده می شود و در این حالی است که غرفه های داخلی با ارائه محصولات، برنامه های متنوع و نرم افزارها میزبان علاقه مندان هستند.

در این دوره از نمایشگاه، سلطه و رقابت بیشتر حول محور بازیهای رایانه ای است. رونمایی از بازیهای رایانه ای آنلاین مانند: "میراث" که در راستای حمایت از تولید کنندگان نوپا با استقلال و خودکفایی فناوری، از نقاط قوت نمایشگاه محسوب می شود.

ایجاد ماکتی از نمای بازی رایانه ای "افسانه ای روزبه" کودکان و والدین آنها را به سفر در دنیای تخیل می برد. دکورهای مختلف و جالب برخی از غرفه ها در جلب بازدیدکنندگان با هدف ارائه محصولات خود دیدنی است. سیر تاریخی پیشرفت علم و تکنولوژی با نمادهایی از انسانهای بدوی تا رسیدن به زمان سایبری کنونی به صورت ماکت و هنر مجسمه سازی یکی دیگر از قسمت های جالب ششمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.

گفتنی است، با حضور در این دوره از نمایشگاه می توانید از غرفه "پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا" با خدمات، نرم افزارها و کارگاه های آموزشی پلیس فتا آشنا شوید. پخش کلیپهایی با هدف ارتقاء سطح امنیت فضای سایبری و اطلاعات از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه است.

در پایان لازم به ذکر است، در این دوره از برگزاری نمایشگاه به قشر کودک و خردسال توجه شایانی شده و این در حالی است که اکثر غرفه ها برنامه های مفرحی چون: پارک بازیهای رایانه ای و نمایش عروسکی زنده را برای این گروه سنی تدارک دیده است.

تنظیم: هومن بهلولی