تبیان، دستیار زندگی
بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با حضور بیش از 20 کشور فعال در حوزه رسانه های دیجیتال بعد از ظهر امروز شنبه – 15 مهرماه- در محل مصلی تهران افتتاح می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش بین الملل نمایشگاه رسانه های دیجیتال امروز افتتاح می‌شود

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با حضور بیش از 20 کشور فعال در حوزه رسانه های دیجیتال بعد از ظهر امروز شنبه – 15 مهرماه- در محل مصلی تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حسین واعظیان؛ مدیر بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اظهار داشت: بخش بین الملل این نمایشگاه با هدف بررسی و ارزیابی فعالان جامعه جهانی در زمینه رسانه های دیجیتال و یافت ارزشهای مشترک و گسترش دامنه تبادلات فرهنگی در زمینه فناوریهای اطلاعاتی و فرهنگی، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: در بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال کشورهایی چون آلمان، امارات متحده عربی، فرانسه، ایتالیا، اندونزی، هند، بوسنی، لبنان، گرجستان، تایلند، سوریه، افغانستان، عراق، تاجیکستان و برزیل حضور فعال خواهند داشت.

واعظیان ادامه داد: این بخش اصلی به دو بخش فرعی شامل کارگاهها و نشست ها و پاویون سلامت خانواده و حفاظت از کودکان در فضای مجازی تقسیم می‌شود که بخش کارگاهها و نشستها به سه حوزه موضوعی شامل حوزه سلامت خانواده و حفاظت از کودکان، مضامین فرهنگی اسلامی و محتوای فنی با موضوعاتی در حوزه انیمیشن و بازی می پردازد.

مدیر بخش بین الملل ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تصریح کرد: با توجه به اهمیت فرهنگسازی و آموزش شیوه استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پاویون سلامت خانواده و حفاظت از کودکان در فضای مجازی برگزار می‌شود که محلی برای اجتماع فعالان ایرانی و خارجی این حوزه به منظور ارائه دستاوردها، تبادل دانش و تجربیات و برقراری ارتباطات خواهد بود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در 10 بخش اصلی و فرعی 13 تا 22 مهرماه جاری در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

تنظیم: هومن بهلولی