تبیان، دستیار زندگی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از نواختن زنگ نماز همزمان با وقت اذان در مدارس استان اصفهان خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سال تحصیلی جدید:

زنگ نماز در مدارس اصفهان نواخته می شود

در سال تحصیلی جدید: زنگ نماز در مدارس اصفهان نواخته می شود


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از نواختن زنگ نماز همزمان با وقت اذان در مدارس استان اصفهان خبر داد.


سید جواد پورحسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: نماز جماعت ظهر و عصر در مدارس استان در گذشته نیز بر پا می شد و امسال زنگ نماز در وقت اذان در مدارس نواخته می شود.

وی افزود: با نواخته شدن این زنگ دانش آموزان به همراه امام جماعت و اولیاء مدرسه برای اقامه نماز مهیا می شوند که اجرای این برنامه در باشکوه برگزار کردن نماز نقش مهم و موثری دارد.

با نواخته شدن این زنگ دانش آموزان به همراه امام جماعت و اولیاء مدرسه برای اقامه نماز مهیا می شوند که اجرای این برنامه در باشکوه برگزار کردن نماز نقش مهم و موثری دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، راه اندازی 90 مدرسه تخصصی قرآن در استان اصفهان را نیز از دیگر اقدامات جدید سال تحصیلی پیش رو اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدارس دانش آموزان علاوه بر فراگیری دروس مقاطع تحصیلی خود، دروس تخصصی قرآن را نیز فرا می گیرند.

وی ادامه داد: در این مدارس آموزش های تجوید، مفاهیم و قرائت قرآن کریم به دانش آموزان آموزش داده می شود.


منبع: خبرگزاری شبستان

بخش سفیران تبیان