تبیان، دستیار زندگی
شایعاتی که بعد از حضور مجیدی در خانه قلعه نویی به وجود آمده است، حکایت از آن دارد که شماره 7 استقلال به عنوان کاپیتان یا دستیار به این تیم بر می گردد؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجیدی برمی‌گردد؟ برنمی‌گردد؟


شایعاتی که بعد از حضور مجیدی در خانه قلعه نویی به وجود آمده است، حکایت از آن دارد که شماره 7 استقلال به عنوان کاپیتان یا دستیار به این تیم بر می گردد؟


مجیدی و قلعه نویی

چهارشنبه شب، فرهاد مجیدی روی همه گمانه زنی ها خط بطلان کشید و به خانه قلعه نویی رفت. دیداری که شایعه بازگشت او به استقلال در نیم فصل را به اوج رساند ولی حالا گمانه دیگری هم شنیده می شود. اینکه مجیدی در نیم فصل به استقلال برمی گردد شاید برای بازی خداحافظی، شاید برای یک نیم فصل و شاید برای نشستن کنار قلعه نویی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی.

* مجیدی به 90 نمی رود

طبق وعده فردوسی پور، مجیدی مهمان برنامه 90 این هفته است. او قصد داشت صحبت هایی علیه سرمربی استقلال بکند و حتی گفته می شد یک سری مکالمات ضبط شده هم قرار است در این برنامه پخش شود ولی با درگذشت مادر قلعه نویی و حضور مجیدی در کلاس مربیگری لیدز، مجیدی به 90 نخواهد رفت و فردوسی پور یک سوژه عالی را از دست داده.

* تلاش های فتح الله زاده و فرزاد

چهارشنبه شب فتح الله زاده در تماسی که با مجیدی داشت از او خواست کدورت های گذشته اش با قلعه نویی را به فراموشی بسپارد و برای تسلیت به همراه او به منزل سرمربی استقلال بروند. فرزاد مجیدی برادر فرهاد هم به او می گوید که بهتر است در این وضعیت خویشتن داری کند و به قلعه نویی که داغدار است تسلیت بگوید. مجیدی هم می پذیرد که به همراه برادرش و فتح الله زاده به سمت منزل قلعه نویی حرکت می کنند. هواداران و مهمان های قلعه نویی بیرون منزل او حضور داشتند و با یکدیگر صحبت می کردند که با دیدن مجیدی شوکه می شوند. قبل از رفتن مجیدی شخصی از مجیدی می پرسد:«آقا فرهاد آمدنت به اینجا خیره؟». مجیدی لبخندی می زند و به راهش ادامه می دهد که فتح الله زاده در جواب آن شخص با اشاره به فرهاد گفت:«حتما خیره. منتظر خبرهای خوش باشید».

بعد از رفتن مجیدی همه در بیرون منزل قلعه نویی از بازگشت مجیدی صحبت می کردند. یکی از دوستان قلعه نویی که صحبت های هواداران را می شنید به آنها گفت:«قبل فوت مادرش هم امیر می خواست فرهاد به استقلال برگرده ولی نیم فصل دوم. چون مجیدی یکسری صحبت ها کرده بود که به قلعه نویی برخورده بود»

* در منزل چه گذشت؟

قلعه نویی که از دیدن مجیدی خوشحال شده بود به محض دیدن فرهاد او را در آغوش گرفت و دقایقی اشک ریخت. مجیدی هم او را در آغوش می گیرد و به او تسلیت می گوید. یکی از دوستان قلعه نویی نوحه خوانی می کند که همه افراد حاضر شروع به سینه زنی می کنند. 15 دقیقه بعد مجیدی از قلعه نویی خداحافظی می کند و قلعه نویی هم بابت حضورش از او تشکر می کند. او به مجیدی در لحظه خداحافظی گفت: «دمت گرم اومدی فرهاد جان». فتح الله زاده بیرون منزل از مجیدی تشکر می کند و فرهاد در جواب حاجی گفت که از شما باید تشکر کنم که بانی خیر شدید.

مجیدی و قلعه نویی

* کاپیتان برمی گردد؟

بعد از رفتن مجیدی همه در بیرون منزل قلعه نویی از بازگشت مجیدی صحبت می کردند. یکی از دوستان قلعه نویی که صحبت های هواداران را می شنید به آنها گفت:«قبل فوت مادرش هم امیر می خواست فرهاد به استقلال برگرده ولی نیم فصل دوم. چون مجیدی یکسری صحبت ها کرده بود که به قلعه نویی برخورده بود». برخی معتقدند که شاید مجیدی و قلعه نویی کدورت ها را کنار بگذارند و این حرکت مجیدی برای همکاری دوباره این دو در استقلال باشد. فتح الله زاده می تواند مرجع خوبی برای پاسخگویی به آینده رابطه مجیدی با استقلال و قلعه نویی باشد. لحظه که مجیدی وارد منزل قلعه نویی شد توسط دوربین های چند عکاس شکار شد تا مشخص شود برخی در جریان این ملاقات قرارداشته اند.

* مجیدی به انگلیس رفت

مجیدی پیش از رفتن به خانه قلعه نویی و از 4 ماه قبل برای کلاس های مربی گری در انگلیس ثبت نام کرده بود و دیروز صبح برای شرکت در این کلاس ها به لیدز رفت. با رفتن زندی لیست استقلال یک جای خالی دارد ولی با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده مجیدی تا پایان نیم فصل اول نمی تواند برای استقلال بازی کند. در حال حاضر چند گزینه درباره آینده مجیدی و استقلال وجود دارد. اینکه فرهاد به استقلال بر می گردد ولی برای برای بازی خداحافظی و نه ادامه فوتبالش. اینکه او در نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند و در پایان فصل با پیراهن استقلال خداحافظی می کند. احتمال جدید هم این است که فرهاد مجیدی دستیار امیر قلعه نویی شود و در نیم فصل دوم و بعد از برگزاری بازی خداحافظی اش، روی نیمکت استقلال کنار قلعه نویی می نشیند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام نیوز