تبیان، دستیار زندگی
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی و بلاتکلیفی فدراسیون گفت: با توجه به وضعیتی که کشتی به آن گرفتار شده، محمد بنا و همکارانش به هیچ عنوان به عرصه مربیگری باز نخواهد گشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بنا:با این فدراسیون کار نمی‌کنم


مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی و بلاتکلیفی فدراسیون گفت: با توجه به وضعیتی که کشتی به آن گرفتار شده، محمد بنا و همکارانش به هیچ عنوان به عرصه مربیگری باز نخواهد گشت.


بنا

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با تصمیم محمد بنا کاملا موافقم و دلیلی برای همکاری مجدد با فدراسیون کنونی نمی‌بینم. محمد بنا حق دارد، چرا که فدراسیون همچنان با بلاتکلیفی و بدهی‌های میلیاردی مواجه است و در این شرایط نه تنها محمد بنا بلکه هیچ مربی دیگری نمی‌تواند در عرصه ملی فعالیت کند.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون در فدراسیون کشتی هیچ چیز سرجایش نیست و با این وضعیت نمی‌توان به تکرار قهرمانی و افتخارات کشتی فرنگی امیدوار بود. محمد بنا هم با توجه به این وضعیت تصمیم گرفت از کشتی دور بماند. فدراسیون کشتی هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که اجازه نمی‌دهد شرایط محمد بنا و احتیاجات او برای همکاری مجدد مهیا شود.

جزینی احتمال بازگشت محمد بنا و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی را ناممکن خواند و گفت: تا زمانی که شرایط فدراسیون به یک ثبات و آرامش نرسد محمد بنا به کشتی باز نخواهد گشت که البته با وضعیتی که ما شاهد آن هستیم بعید می‌دانیم این ثبات در شرایط کنونی محقق شود. فدراسیون نیازمند تغییرات اساسی است تا شاید با این تغییرات بسیاری از کاستی‌های موجود هم برطرف شود.

متاسفانه هم اکنون در فدراسیون کشتی هیچ چیز سرجایش نیست و با این وضعیت نمی‌توان به تکرار قهرمانی و افتخارات کشتی فرنگی امیدوار بود. محمد بنا هم با توجه به این وضعیت تصمیم گرفت از کشتی دور بماند. فدراسیون کشتی هم اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که اجازه نمی‌دهد شرایط محمد بنا و احتیاجات او برای همکاری مجدد مهیا شود

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که چطور رسول خادم با این وضعیت کنار آمده و همچنان با فدراسیون همکاری می‌کند، گفت: مطمئنا باشید رسول خادم از سر معذورات مجبور به ادامه کار با فدراسیون کنونی است، چرا که بسیاری از منتقدان او عنوان کرده بودند خادم برای اهداف دیگری به عرصه کشتی آمده است. بدیهی است رسول خادم هم در این شرایط باید بماند و با فدراسیون همکاری کند تا نشان دهد حضورش در عرصه کشتی آن چیزی نیست که منتقدان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بنا در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک با حضور رئبس جمهور، صراحتا اعلام کرد به هیچ عنوان با فدراسیون کنونی همکاری نخواهد کرد. این در حالی است که حجت الله خطیب سرپرست موقت فدراسیون کنونی پیش از این بارها از بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی خبر داده بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر