تبیان، دستیار زندگی
جلسه نقد و بررسی سایت تبیان روز جمعه در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار ‌شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی عنوان کرد:

سایت تبیان به زبان کردی

عایرضا مهدوی؛ معاونت محتوایی سایت تبیان

جلسه نقد و بررسی سایت تبیان روز جمعه در ششمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار ‌شد.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا مهدوی؛ معاونت محتوای سایت تبیان روز گذشته در جلسه نقد و بررسی این سایت پاسخگوی سوالات کاربران و خبرنگاران بود.

سردبیر سایت تبیان افزود: اولویت ما کار خبری نیست، خبرگزاری مهر مسئول انتشار خبرهای سازمان تبلیغات است و هدف ما در «تبیان» انتشار محتوا و خدمات فرهنگی است، بخش مشاوره ها کار ماست.

معاونت محتوایی سایت تبیان تشریح کرد: مخاطب اصلی «تبیان»، گروه سنی 14-30سال است. البته برای قبل و بعد آن سن هم فعالیت هایی در سایت وجود دارد، حتی برای کودکان زیر 6سال با تاکید بر اینکه کودکان در این سن نباید وارد اینترنت شودند اما اگر خواستند وارد شوند، محتواهایی را در اختیارشان قرار می دهیم.

علیرضا مهدوی اهداف در پیش روی موسسه تبیان را روشن توصیف نمود و افزود: در آینده نزدیک تمامی محتوای مفید و آموزنده سایت تبیان تجمیع شده و در صورت تامین اعتبارات لازم در قالب نرم افزار فرهنگی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاونت محتوایی سایت تبیان عنوان کرد: مطالعات زیرساختی برای راه اندازی زبان کردی در سایت تبیان صورت گرفته و به زودی علاقه مندان کرد زبان نیز می توانند از مطالب سایت تبیان استفاده نمایند.

گفتنی است، حضور در این نشست نقد و بررسی برای همه كاربران تبیان و عموم آزاد بود و كاربران  با حضور در این نشست، ایده‌ها و نظرات خود را در راستای ارتقای این پایگاه اطلاع‌رسانی ارائه کردند.

تنظیم: هومن بهلولی