تبیان، دستیار زندگی
جیكستان جهت حضور در مسابقات  فوتبال سراسری دانشگاه آزاد اسلامی وارد تهران شد به مناسبت آغاز هفته وحدت وگرامیداشت ولادت رسول اكرم(ص) و میلاد با سعادت امام جعفرصادق(ع)، و بیست و دومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی ، نه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم منتخب فوتبال تاجیكستان جهت حضور در مسابقات

فوتبال سراسری دانشگاه آزاد اسلامی وارد تهران شد

به مناسبت آغاز هفته وحدت وگرامیداشت ولادت رسول اكرم(ص) و میلاد با سعادت امام جعفرصادق(ع)، و بیست و دومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی ، نهمین دوره رقابت های قهرمانی فوتبال دانشجویان مناطق ده گانه دانشگاه آزاد اسلامی كل كشوركه امسال به صورت بین المللی وبا حضور تیم منتخب جمهوری تاجیكستان برگزارمی شود، از صبح روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی این اداره كل در این دوره از بازیها كه منتخبین 12000 دانشجوی فوتبالیست سراسر كشور حضور دارند و مسابقات مقدماتی در دو گروهA,B تا روز جمعه 2/3/82 ادامه خواهد داشت و مسابقات نیمه نهائی و دیدارهای رده بندی و فینال به ترتیب در تاریخهای سوم و چهارم خرداد ماه انجام می پذیرد. لازم به ذكراست با توجه به نزدیك بودن بیست ودومین دوره رقابت های دانشجویان جهان( یونیورسیاد) كه به زودی در شهر دایگو كره جنوبی برگزار می شود ، این مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فوتبالیست های برتر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی كه اكثراً از بازیكنان مطرح كشورهستند در طول برگزاری این مسابقات برگزیده و به اردوی آماده سازی تیم ملی دانشجویان ایران دعوت خواهند شد. گفتنی است تیم فوتبال جمهوری تاجیكستان متشكل از 25 نفر ساعت 16 روز  یكشنبه 28/2/82 وارد فرودگاه مهر آباد تهران شدند.

مكان: زمین چمن شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران

زمان شروع و برگزاری دیدارهای مقدماتی: صبح ها ساعت ( 9 تا 11)- ( 11 – 13) و عصرها ساعت(14 تا 16)- ( 16 تا 18)- ( 18 تا 20)