تبیان، دستیار زندگی
حداقل روزی ۱۴ مرتبه دعای ((اللهم عجل لولیک الفرج)) به نیت چهارده معصوم پاک و ۱۰۰ مرتبه صلوات بفرستیم بر محمد و آل محمد و (( عجل فرجهم )) ، در قنوت و رکوع و سجود نمارها نیز دعای فرج بخوانیم و بعد از نماز فرشتگان و پیامبران الهی را به عزت و جلال خداوند به د
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای فرج یار

ظهور


دنیای پیچیده امروز با جذابیتها و مشغولیتهای خاص خودش ، بسیاری از ما انسانها را از امور مهم و ضروری غافل کرده و دچار روزمرگی نموده است ، یکی از این امور فوق العاده مهم که در متون اسلامی ما به کرات مورد اشاره قرار گرفته و بخش قابل توجهی از روایات و ادعیه وارد شده اهل بیت علیهم السلام را به خود اختصاص داده است ، امر ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف می باشد.
عظمت و ضرورت امر ظهور کاملاً روشن است، اما مع الاسف شاهدیم در سطوح مختلف جامعه حق این مطلب ادا نمی شود خواندن مجموعه ای از دعا ها و انجام اعمالی بسیار موثر در جهت سرعت بخشیدن به ظهور سریع السیر حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف است که توصیه میشود:

1. خواندن روزانه دو رکعت نماز به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام به نیابت از فرشتگان و ملائک خداوند.

2. خواندن روزانه دو رکعت نماز به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان ارواحنا له الفداه به نیابت از حضرت محمدصلی الله علیه و اله و سلم و پیامبران الهی و امامان معصوم .

3. خواندن روزانه دو رکعت نماز به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان عج الله تعالی  به نیابت از تمامی مۆمنین.

4. خواندن دعای جوشن کبیر به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام به نیابت از تمامی مۆمنین(حتی شبی 10 فصل )

اخیرا حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در عالم خواب به یکی از علما فرمودند دعای جوشن کبیر برای فرج من بخوانید و خداوند را به اسمای اعظمش برای صدور حکم فرج قسم بدهید.

تمام اعمال نیک و ثواب را به نیت تعجیل در فرج و به نیابت از امام زمان(عج) انجام دهیم اعم از : حج ، خواندن سوره های قرآن ، صدقه ، قرض الحسنه ،زیارت ائمه اطهار ، انبیا و اولیا علیه السلام ، دیدن روی پدر و مادر ، انفاق ، احسان ، زیارت اهل قبور و .... تمامی مستحبات را به نیت امام زمان عج الله تعالی انجام دهیم و اگر کوچکترین قدم خیری برمیداریم به نیابت از امام زمان علیه السلام باشد

5. برای سلامتی آقا امام زمان علیه السلام و تعجیل در فرجش صدقه بدهیم ؛ روضه بگیریم و قربانی نماییم .

6. حداقل روزی 14 مرتبه دعای ((اللهم عجل لولیک الفرج)) به نیت چهارده معصوم پاک و 100 مرتبه صلوات بفرستیم بر محمد و آل محمد و (( عجل فرجهم )) ، در قنوت و رکوع و سجود نمارها نیز دعای فرج بخوانیم و بعد از نماز فرشتگان و پیامبران الهی را به عزت و جلال خداوند به دعا برای ظهور حضرت قسم بدهیم .

7. با خواندن دعای عهد و زیارت آل یاسین در لشکر امام زمان علیه السلام حاضری بزنیم و با خواندن دعای ندبه و دعای عصر جمعه در غیبت آن حضرت اشک ماتم بریزیم. هر کجا آثاری از زندگی هست از برکت وجود امام زمان عج الله تعالی  ماست ...

ایشان مقسم الارزاق و همه عالم مهمان سفره او هستند. ولی نعمت خود را فراموش نکنیم گوش به زنگ فرج باشیم ، قرآن را که گشودیم شریک قرآن را فراموش نکنیم ، بیتاب زیارتش باشیم و برای آمدنش لحظه شماری کنیم .

تمام اعمال نیک و ثواب را به نیت تعجیل در فرج و به نیابت از امام زمان(عج) انجام دهیم اعم از : حج ، خواندن سوره های قرآن ، صدقه ، قرض الحسنه ،زیارت ائمه اطهار ، انبیا و اولیا علیه السلام ، دیدن روی پدر و مادر ، انفاق ، احسان ، زیارت اهل قبور و .... تمامی مستحبات را به نیت امام زمان عج الله تعالی  انجام دهیم و اگر کوچکترین قدم خیری برمیداریم به نیابت از امام زمان علیه السلام باشد .

فرآوری: فاطمه زین الدینی

بخش مهدویت تبیان     


منبع : کتاب وعده ی دیدار نزدیک است . مولف : سعید سبزکار

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.