تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگشت علی كریمی به این تیم با مانوئل ژوزه جلسه می‌گذارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شماره هشت برمی‌گردد


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگشت علی كریمی به این تیم با مانوئل ژوزه جلسه می‌گذارد.

پرسپولیس

رویانیان در جلسه‌ای به همراه كریمی و گل‌محمدی برای رفع مشكل "شماره 8" تیمش شركت كرد و طرفین درباره آخرین وضعیت كریمی با یكدیگر صحبت كردند.

كریمی كه سه روز پیش از سوی مانوئل ژوزه از حضور در تمرین‌های پرسپولیس كنار گذاشته شده بود،  در جلسه با رویانیان از شرایط خود ابراز ناراحتی كرده بود.

در این نشست کریمی دلایلش را برای انتقادهایی که از مانوئل داشته تشریح می کند. اتفاقاتی که در هفته های اخیر مطرح شده بود حکایت از این داشت که کریمی در رختکن حرف های تندی را علیه مانوئل به زبان آورده است. حرفهایی که رویانیان هم آنها را در گفت و گوهایش مطرح کرده بود. در نشست رویانیان و کریمی که بعد از رایزنی های مختلف از سوی دوستان فوتبالی مشترک کریمی و مدیر پرسپولیس برگزار شده بود ، دو طرف حرف های شان را زدند و قرار شده تا رویانیان در این باره با مانوئل که به شدت از دست کاپیتانش شاکی است ، حرف بزند. حرف بزند تا شاید پیرمرد پرتغالی را راضی کند ، یکبار دیگر فرصتی را به کریمی بدهد.

اتفاقاتی که در هفته های اخیر مطرح شده بود حکایت از این داشت که کریمی در رختکن حرف های تندی را علیه مانوئل به زبان آورده است. حرفهایی که رویانیان هم آنها را در گفت و گوهایش مطرح کرده بود. در نشست رویانیان و کریمی که بعد از رایزنی های مختلف از سوی دوستان فوتبالی مشترک کریمی و مدیر پرسپولیس برگزار شده بود ، دو طرف حرف های شان را زدند و قرار شده تا رویانیان در این باره با مانوئل که به شدت از دست کاپیتانش شاکی است،حرف بزند

در حال حاضر گل‌محمدی هم سعی دارد با كمك مهدوی‌كیا، ژوزه را برای بازگشت كریمی به تیم متقاعد كند. با این شرایط كریمی در بازی فردای پرسپولیس مقابل آلومینیوم جایی در تركیب سرخپوشان نخواهد داشت و در صورت رفع مشكل خود با ژوزه به احتمال فراوان پس از این بازی به تمرین‌های تیم باز خواهد گشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مجله اینترنی جهان و ورزش