تبیان، دستیار زندگی
ت و گرفتارهای استفاده از اینترنت مشکلات موجود در ارتباط های اینترنتی برای برقراری ارتباط به اینترنت به سه عامل نیاز دارید: 1- ارتباط فیزیکی : برای انجام این کار به یک قطعه سخت افزاری با نام مودم نیاز دارید. البته دستگاههای دی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هفتم - مشکلات و گرفتارهای استفاده از اینترنت

اینترنت ، فاتح عصر اطلاعات

مشکلات موجود در ارتباط های اینترنتی


برای برقراری ارتباط به اینترنت به سه عامل نیاز دارید:

1- ارتباط فیزیکی :

برای انجام این کار به یک قطعه سخت افزاری با نام مودم نیاز دارید. البته دستگاههای دیگری برای برقراری ارتباط های پر سرعت همچون مودمهایDSL، ارتباط های کابلی یا دیش های ماهواره ای نیز وجود دارند.

2- ساختاربندی ارتباط :

در این ساختار بندی به کامپیوتر می گوئید که چگونه با سخت افزار ارتباط برقرار کند. تعیین شماره شناسایی و رمز عبور در این مرحله صورت می گیرد.

3- نرم افزار جهت کار دراینترنت:

برای این کار نیاز به استفاده از برنامه هایی دراید که با عنوان مرورگر یاBrowser از آنها نام برده می شود. برنامه ای با عنوان Internet Explorer( اینترنت اکسپلورر) ایجاد شده که به کاربران امکان مشاهده صفحات مختلف اینترنتی را می دهد.

من نمی خواهم کاربران دیگر بتوانند از تنظیمات ارتباط اینترنت من استفاده کرده و از طریق آن به اینترنت متصل شوند

علت:

هنگام ایجاد یک ارتباط با اینترنیت کادر مقابله ای وجود دارد که از طریق آن می توانید تعیین کنید که آیا دیگرکاربران بتوانند از تنظیمات شما جهت بر قراری ارتباط استفاده کنند یا خیر.

درصورت فعال بودن گزینه مزبور می توانید آن را غیر فعال کنید.


راه حل:

برای ممانعت از دسترسی دیگران از مراحل زیر پیروی کنید:

1- گزینهConnection مورد نظرتان Start / Network Connections را کلیک کنید.

2- در پنجره Connection ، دکمه رادیویی Me Only را انتخاب کنید و سپس گزینه Dial را کلیک کنید.

3- در صورتی که از قبل به کاربران اجازه استفاده از ارتباط خودتان را داده باشید پیامی نمایان می شود که به شما می گوید رمز عبور و نام کاربری برای تمام کاربران دیگر حذف شود یا خیر.

Yes را انتخاب کنید .