تبیان، دستیار زندگی
بازی رایانه ای «آرش كماندار» با سبك اكشن از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و با همكاری نشر الكترونیك ایران، منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرش كماندار وارد بازار شد

بازی آرش کماندار

بازی رایانه ای «آرش كماندار» با سبك اكشن از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و با همكاری نشر الكترونیك ایران، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، آرش كماندار یك بازی ماجرایی و معمایی برای رده سنی كودكان می باشد كه با بهره گیری از نرم افزارها و دانش روز دنیا سعی در ایجاد فضایی شاد برای كودكان برای بیان داستان بازی و افزایش توانیی های خلاقانه آنها دارد. داستان بازی بدین قرار است كه :

آرش كودك بازیگوشی است كه در یك دهكده زیبا زندگی می كند. زندگی در این دهكده زیبا به آرامی جریان دارد تا زمانی كه یك روز صبح خیلی زود سربازان دشمن به دهكده حمله كرده و وارد ده می شوند.

با ورود دشمن به دهدكده زندگی آرم اهالی ده از بین رفته و مردم گروه گروه از محل زندگی خود فرار می كنند. پس از مدتی فضای زیبای دهكده تبدیل به محیطی بی روح و ساكت می شود.

در این میان آرش كه در تپه های اطراف ده مشغول بازی و مراقبت از گله بزهای دهكده می باشد. به دهكده باز می گرددو با مشاهده غارت دهكده توسط سبازان دشمن و ویرانی هایی كه در ده به وجود آورده اند تصمیم می گیرد آنها را از ده بیرون كند. برای این منظور آرش باید با ایجاد دردسر برای سربازان دشمن آنها را از میان بردارد.

دراین میان ابزار اصلی آرش علاوه بر تیر و كمان بز بازیگوشی است كه همراه آرش است همچنین آرش می تواند با استفاده از ابزار آلاتی كه در دهكده وجود دارد تله های مختلفی برای از بین بردن سربازان دشمن ایجاد كند.

از ویژگی های اصلی بازی می توان به فضا سازی خلاقانه و زیبای بصری به همراه خلق موقعیت های دیدنی برای مخاطبان بازی ارایه می شود.

این بازی برای فعال شدن نیاز به حافظه ram:1gb ، cpu:2.0ghz، hdd: 3000mbو vga: cerforce 7400دارد.

گفتنی است، بازی رایانه ای «آرش كماندار» با سبك اكشن از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و با همكاری نشر الكترونیك ایران، منتشر شده است.

تنظیم: هومن بهلولی