تبیان، دستیار زندگی
و گرفتارهای ماوس و صفحه کلید مشکلات مربوط به ماوس و صفحه کلید قطعات جانبی مختلفی برای استفادهدر سیستمهاوجود دارند. همانند صفحه کلید، ماوس ، ابزارها و قطعات نوشتن و طراحی و .... اما وضعیتصفحه کلید و ماوس تقریباً متفاوت است. ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش ششم - مشکلات و گرفتارهای ماوس و صفحه کلید

اینترنت

مشکلات مربوط به ماوس و صفحه کلید


قطعات جانبی مختلفی برای استفادهدر سیستمهاوجود دارند. همانند صفحه کلید، ماوس ، ابزارها و قطعات نوشتن و طراحی و .... اما وضعیتصفحه کلید و ماوس تقریباً متفاوت است. زیرا وجود این قطعات برای دسترسی به منابع مختلف سیستم امری ضروری است.دراین قسمت به شرح مشکلات مربوط به آنها می پردازیم.

در استفاده از ماوس و صفحه کلید بدون سیم با مشکل مواجه هستم


علت:

برخی از صفحه کلید ها و ماوس های بدون سیم موجود از پورت مادون قرمز برای برقراری ارتباط با سیستم استفاده می کنند. در کار و استفاده از این قطعات ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.


راه حل:

برای ممانعت ازScroll سریع چرخ دنده ماوس از مراحل زیر پیروی کنید:  چند دلیل عمده و مشهور در استفاده از قطعات مادون قرمز وجود دارد:

1- فاصله / مسدود شدن : صفحه کلید و ماوس های مادون قرمز برای آنکه بدرستی کار کنند باید در یک فاصله و محدوده معین و مشخصی قرار گیرند و هیچ مانعی نیز نباید بین آنها و پورت مادون قرمز سیستم وجود داشته باشد.

2- عدم ساختار بندی مناسب پورت مادون قرمز: اگر قطعه به هیچ عنوان کار نمی کند، ممکن است نیاز به ساختار بندی پورت مادون قرمز داشته باشید. برای انجام این ساختار بندی به اطلاعات موجود در اسناد شرکت سازنده این قطعات مراجعه کنید.

2- گزینهWheel را کلیک کرده و همانند شکل گزینهFollow Number of Lines at Time را انتخاب کرده و مقدار آن را کم یا زیاد کنید. این تنظیم ساختار مناسبی را برای شما به نمایش در می آورد.

3- دکمهOK را انتخاب کنید.