تبیان، دستیار زندگی
و گرفتارهای ماوس و صفحه کلید مشکلات مربوط به ماوس و صفحه کلید قطعات جانبی مختلفی برای استفادهدر سیستمهاوجود دارند. همانند صفحه کلید، ماوس ، ابزارها و قطعات نوشتن و طراحی و .... اما وضعیتصفحه کلید و ماوس تقریباً متفاوت است. ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش ششم - مشکلات و گرفتارهای ماوس و صفحه کلید

مشکلات مربوط به ماوس و صفحه کلید

انتقال برنامه‌ها از کامپیوتر به موبایل

قطعات جانبی مختلفی برای استفادهدر سیستمهاوجود دارند. همانند صفحه کلید، ماوس ، ابزارها و قطعات نوشتن و طراحی و .... اما وضعیتصفحه کلید و ماوس تقریباً متفاوت است. زیرا وجود این قطعات برای دسترسی به منابع مختلف سیستم امری ضروری است.دراین قسمت به شرح مشکلات مربوط به آنها می پردازیم.

دکمه های اشاره ای صفحه کلید به درستی کارنمی کند


علت:

بسته به شرکت سازنده صفحه کلید ، ممکن است برای دسترسی به برنامه های خاص دکمه های اشاره ای نیز داشته باشید. برای مثال ، دکمه ای که سیستم را به حالت Standby می برد . یا دکمه ای که شما را به اینترنت متصل می کند نحوه کاراین دکمه ها بوسیله شرکت سازنده تعیین می شوند و در هر صفحه کلیدی متفاوت هستند.


راه حل:

برای تغییر ساختار دکمه های اشاره ای گزینه Start / Control Panel / Keyboard را انتخاب کنید. البته ممکن است زبانه دیگری هم وجود داشته باشد که این کلیدها را تنظیم می کند. برا ی ساختار بندی دقیق و دسترسی به اطلاعات درخصوص این دکمه ها در صفحه کلید خود باید به اطلاعات و اسناد تهیه شده توسط شرکت سازنده صفحه کلیدتان مراجعه نمائید.