تبیان، دستیار زندگی
ت و گرفتارهای DISK ها  مشکلات فلاپی دیسک ها فلاپی دیسک هاقدمتی چند ساله دارند و برای جابجایی اطلاعات،بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .  یا حتی برا ی نگهداری از فایل های کوچک با وجود CD- RW جدید که امکان چندین بار ذ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش پنجم - مشکلات و گرفتارهای DISK ها

مشکلات فلاپی دیسک ها

کی بورد، کامپیوتر

فلاپی دیسک هاقدمتی چند ساله دارند و برای جابجایی اطلاعات،بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .  یا حتی برا ی نگهداری از فایل های کوچک با وجود CD- RW جدید که امکان چندین بار ذخیره اطلاعات را بر روی CD فراهم می سازد جایگاه ویژه فلاپی دیسک ها برای نگهداری وجابجایی فایل ها هنوز به دلیلسهلالوصول و آسان بودن از اهمیت بسزایی برخوردار است .
مسائلی که در زیر عنوان شده است ، مشکلاتی را توضیح می دهد که درهنگام کار با فلاپی دیسک ها ممکن است روی دهد.

من می خواهم از سیستم NTFS در هارد خودم استفاده کنم، اما نگران عدم توانایی سیستم در خواندن فلاپی دیسک ها هستم که با FAT قالب بندی شده اند .


علت:

فلاپی دیسک ها از سیستم فایلی FAT استفاده می کنند د رحالیکه هارد دیسک های داخلی یا از FAT  یا از NTFS استفاده می کنند. در صورتی که کامپیوتر شما از NTFS استفاده می کند ، می توانید فایل های موجود در فلاپی را نیز بخوانید زیرا ویندوز XP می تواند هر دو نوع سیستم فایلی را بخواند . پس با خیال راحت تمام هاردهای داخلی تان را به NTFS تبدیل کنید .


راه حل:

نگرانیدر این خصوصوجود ندارد ومشکلی نیست .