تبیان، دستیار زندگی
فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر کاری را شروع کند همانجا نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنها خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنگ با ایران نقطه پایان رژیم صهیونیستی


فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر کاری را شروع کند همانجا نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنها خواهد بود.

جعفری

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم سپاه که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به تهدیدات صورت گرفته از سوی رژیم صهیونیستی علیه ایران، با تاکید بر اینکه ما با غده سرطانی شکل گرفته در وسط کشورهای اسلامی مشکل داریم، تاکید کرد: کسی جرات حمله گسترده زمینی به ایران را ندارد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز دیگر انقلاب اسلامی «مرز» ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر کاری را شروع کند همانجا نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنها خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته ماهیت تهدید به جنگ آن‌ها با جنگ تحمیلی متفاوت است و ما باید این تفاوت را در نیروهای مسلح‌مان تطبیق دهیم.

شاید مدیریت شروع درگیری میان اسرائیل و ایران با رژیم غاصب صهیونیستی باشد اما مدیریت ادامه جنگ، سطح برخورد و نقطه انتهایی جنگ را ایران تعیین می‌کند در این صورت چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

جعفری با بیان اینکه اگر دشمن عقلانیت داشته باشد، مشکلی پیش نمی‌آید، تاکید کرد: مشکل این است که تضمینی برای این عقلانیت وجود ندارد و ما هم باید آماده باشیم.

نقطه نهایی جنگ ایران با اسرائیل را، ایران تعیین می کند

در اظهار نظری مشابه فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه شاید مدیریت شروع درگیری میان اسرائیل و ایران با رژیم غاصب صهیونیستی باشد اما مدیریت ادامه جنگ، سطح برخورد و نقطه انتهایی جنگ را ایران تعیین می‌کند در این صورت چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به این مراسم گفت: رژه ادوات و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح نشان داد که ایران آمادگی کامل برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد و ما اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری فکر تعرض به کشور را داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اطلاعات جدید در مورد پهپاد جاسوسی گفت: این پهپاد که در اختیار مجموعه سپاه قرار دارد تا کنون دستاوردهای زیادی را برای ما داشته، دارد و در آینده نیز خواهد داشت.

حاجی زاده اظهار داشت: شناخت ما از برنامه‌ها و سیستم تهاجمی و دفاعی غربی‌ها برای ما مفید است.

رژیم صهیونیستی بداند اگر کاری را شروع کند همانجا نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنها خواهد بود.

وی در خصوص سامانه موشکی رعد که برای اولین بار در رژه امروز به نمایش درآمد، گفت: ما سال‌ها است که در تهیه سلاح‌های تهاجمی تحریم هستیم اما در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در سلاح‌های تدافعی و پدافندی داشتیم و همکاری‌های مشترک جهاد خودکفایی سپاه و ارتش پیشرفت‌های چشمگیری را در این خصوص رقم زده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه از ایده تا محصول خیلی از تجهیزات ما ایرانی است گفت: انشاءالله در ما‌ه‌های آینده نیز پیشرفت‌هایی را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برد موشک‌های رعد 50 کیلومتر و ارتفاع آن 70 هزار پا است گفت:‌ این موشک‌ها مخصوص مقابله با هواپیماهای آمریکایی تهیه شده است.

حاجی زاده همچنین در خصوص این که اگر رژیم صهیونیستی آغازگر حمله به ایران باشد واکنش جمهوری اسلامی ایران به این تعرض چگونه خواهد بود گفت: شاید مدیریت شروع درگیری با رژیم صهیونیستی باشد اما مدیریت و ادامه درگیری، سطح برخورد و نقطه انتهایی درگیری را ما تعیین می‌کنیم و در این صورت دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت حمله اسرائیل برخورد اولیه ایران با این رژیم چگونه خواهد بود گفت:‌ مطمئن باشید برخورد اولیه ما خارج از انتظار این رژیم است و آنها تصوری از واکنش ما نخواهند داشت.

فرآوری:یوسف قاضی زاده
بخش سیاست تبیان

منبع : فارس و مهر