تبیان، دستیار زندگی
مشکلات فایل ها و پوشه های ویندوز       مشکلات مربوط به Recyclebin   Recyclebin آیکونی است که در صفحه رومیزی ویندوز قرار دارد و محلی است برای هر چه که دیگر برای شما کارائی و استفاده ندارد.  ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش دوم -  مشکلات فایل ها و پوشه های ویندوز

مشکلات مربوط به Recyclebin 

رجیستری ویندوز (files system)

Recyclebin آیکونی است که در صفحه رومیزی ویندوز قرار دارد و محلی است برای هر چه که دیگر برای شما کارائی و استفاده ندارد.  فایل ها و پوشه های پاک شده  در Recyclebin قرار می گیرند و در آنجا نگهداری می شوند مگر آنکه پس از وارد شدن به این قسمت مجددا آنها را پاک کنید یا ظرفیت Recyclebin از اندازه تعیین شده بیشتر شود . که در این وضعیت قدیمی ترین فایل های نگهداری شده در آن حذف می شود .

سطل بازیابی فضای زیادی از سیستم من را اشغال کرده است


علت:

بطور پیش فرض ویندوزXp از  ده درصد فضای سیستم به عنوان محل نگهداری اطلاعات در سطل بازیابی استفاده می کند. با نزدیک شدن به حداکثر توانایی میزان  ذخیره فایل ها ، فایل های قدیمی تر پاک می شوند. در صورتیکه فکر می کنید 10 درصد فضای سیستم مقدار زیادی است می توانید با استفاده از شیوه بیان شده در ذیل آن را تغییر دهید .


راه حل:

به سادگی سطل بازیابی را راست کلیک کرده و سپس برای حذف آیتم های موجود در آن گزینهEmpty Recyclebin را انتخاب کنید. در صورتی که نمی خواهید به شیوه دستی آیتم ها را خالی کنید می توانید مقدار فضایی که به عنوان محل ذخیره اطلاعات می باشد را کاهش دهید . سطل بازیابی را راست کلیک کرده و سپس گزینهpropertise  را انتخاب کنید. در زبانهgeneral مقدار فضایDisk را با کشیدن نوار لغزنده به کاهش دهید .