تبیان، دستیار زندگی
مشکلات فایل ها و پوشه های ویندوز       مشکلات مربوط به Recyclebin   Recyclebin آیکونی است که در صفحه رومیزی ویندوز قرار دارد و محلی است برای هر چه که دیگر برای شما کارائی و استفاده ندارد.  ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش دوم -  مشکلات فایل ها و پوشه های ویندوز

ویندوز

مشکلات مربوط به Recycle bin

 

Recyclebin آیکونی است که در صفحه رومیزی ویندوز قرار دارد و محلی است برای هر چه که دیگر برای شما کارائی و استفاده ندارد.  فایل ها و پوشه های پاک شده  در Recyclebin قرار می گیرند و در آنجا نگهداری می شوند مگر آنکه پس از وارد شدن به این قسمت مجددا آنها را پاک کنید یا ظرفیت Recyclebin از اندازه تعیین شده بیشتر شود . که در این وضعیت قدیمی ترین فایل های نگهداری شده در آن حذف می شود .

من بطور اتفاقی سطل بازیابی را خالی کردم اما نیاز به برگشت فایل ها دارم


علت:

در صورتی که بطور اتفاقی سطل بازیابی را خالی کنید ، آیتم های مزبور  از سیستم شما حذف می شوند .


راه حل:

متاسفانه این مشسکل در  ویندوز قابل حل نیست . با خالی کردن Recyclebin آیتم ها بطور کامل از بین می روند . البته  شرکت هایی وجود دارند که با ارائه نرم افزار های خاص امکان بازگرداندن اطلاعات حذف شده را به شما می دهند ، حتی اگر سطل بازیابی را خالی کرده باشید. برخی از این نرم افزار ها بصورت مجانی نیز وجود دارند . از جمله نرم افزار Restore2000 که می توانید نسخهDemo آن را در این قسمت دریافت کنید. این برنامه ها تحت عنوانRecovery مشهور بوده و در اینترنت در دسترس می باشند .