تبیان، دستیار زندگی
هواداران استقلال دوباره نام فرهاد مجیدی را در ورزشگاه آزادی فریاد زدند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایه مجیدی بر سر قلعه‌نویی و استقلال


هواداران استقلال دوباره نام فرهاد مجیدی را در ورزشگاه آزادی فریاد زدند.


مجیدی

تساوی بدون گل استقلال و فجر سپاسی در ورزشگاه آزادی باعث ناراحتی هواداران تیم تهرانی شده است. هوادارانی كه به ورزشگاه آزادی رفته‌اند، توقع داشتند تیمشان فجر را شكست دهد و از همین حالا در كورس قهرمانی باشد. امیر قلعه‌نویی هفته گذشته با برد مقابل راه‌آهن، حرف قهرمانی زده بود و هواداران انتظار داشتند این تیم حداقل بتواند فجر سپاسی را در آزادی شكست دهد. اما ناكامی مقابل فجر سپاسی باعث ناراحتی هواداران شد تا آن‌ها در پایان بازی نام فرهاد مجیدی را فریاد بزنند. مجیدی یكی از محبوب‌ترین استقلالی‌هاست كه امسال به خاطر قلعه‌نویی نتوانست با این تیم قرارداد ببندد.

در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده تعدادی از هواداران استقلال كه از نمایش این تیم راضی نبودند شروع به تشویق فرهاد مجیدی كردند اما این تشویق‌ها به سرعت جای خود را به تشویق قلعه‌نویی داد.

بازیکنان استقلال بدون واکنش از کنار این هواداران رد شدند. بعد از این اتفاق دوربین های تلویزیونی از این هواداران مصاحبه گرفتند اما یگان ویژه پس از دقایقی این جمعیت را متفرق کرد

در پایان بازی و در حالی‌كه امیر قلعه نویی راهی رختكن می‌شد، هوداران استقلال با دیدن او یك بار دیگر شعارهایی در حمایت از فرهاد سر دادند.

قلعه نویی

حدود 30 تن از هواداران استقلال در تونل ورزشگاه آزادی در انتظار اتوبوس حامل بازیکنان و کادرفنی استقلال بودند. هنگامی که اتوبوس وارد تونل شد این عده از هواداران به حالت اعتراض شروع به تشویق فرهاد مجیدی کاپیتان فصل گذشته آبی پوشان کردند.

بازیکنان استقلال بدون واکنش از کنار این هواداران رد شدند. بعد از این اتفاق دوربین های تلویزیونی از این هواداران مصاحبه گرفتند اما یگان ویژه پس از دقایقی این جمعیت را متفرق کرد.

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر با 13 امتیاز از هشت دیدار در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و نتوانسته است نظر هواداران خود را جلب کند.

فرآوری : حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منابع : خبرانلاین