تبیان، دستیار زندگی
مهندس مرتضوی رئیس هیأت داوری نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت از پایان داوری و اعلام نتایج این جشنواره خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهندس مرتضوی اعلام کرد:

اعلام نتایج نهایی برگزیدگان جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت

سید حیدر مرتضوی

مهندس مرتضوی رئیس هیأت داوری نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت از پایان داوری و اعلام نتایج این جشنواره خبر داد.

سید حیدر مرتضوی؛ معاون زیر ساخت های مۆسسه تبیان و رئیس هیأت داوری نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت لزوم برگزاری چنین جشنواره هایی را تداوم بخشیدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه دانست  و خاطر نشان کرد ما باید بتوانیم درست چهره واقعی  فرهنگ ایثار و شهادت را با استفاده از ابزار نوین به جامعه در مقابل دشمنانی که این فرهنگ ناب را غیر واقعی جلوه داده اند بشناسانیم . این در حالی است که شهدا و ایثارگران تداوم بخش حرکت عاشورا هستند.

مهندس مرتضوی افزود: شهدا و ایثارگران جذابیت های فرهنگی بسیار بالایی را دارند زیرا این عزیزان بر مبنای فطرت انسانی و آزادگی زندگی کردند که این برای تمامی مردم جهان زیبا و قابل احترام و ارزش است.

وی افزود: نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت  در چهار بخش وب سایت، وبلاگ، نرم افزارهای چند رسانه ای و کلیپ برگزار شده است که برای 5 اثر در هر بخش جوایزی در نظر داریم. ایشان  فاکتورهای رسانه ای از لحاظ فنی و گرافیکی و... و محتوای مناسب با فرهنگ ایثار و شهادت را سر لوحه منتخبین جشنواره ایثار و شهادت  دانستند.

مهندس مرتضوی بیان داشت: داوران با دقت و با حساسیت به شاخصه های فرهنگی و انصاف به انتخاب بهترین آثار پرداختند که در روز شنبه مورخ 24/6/91 که به مدت 10 روز کاری انجام شد به پایان رسید.

در ادامه افزود: امیدواریم و سعی داریم که در سال های پیش رو این جشنواره به صورت بحث پایداری در سطح جهان مطرح شود و فرهنگ ایثار و شهادت  برای  هر نسل در هر جامعه و کشوری جذاب باشد.

تنظیم: هومن بهلولی