تبیان، دستیار زندگی
كاربران با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان و كلیك كردن روی گزینه انتهایی بیانیه می‌توانند حركت سخیف اهانت به ساحت پیامبر اعظم(س) را محكوم كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهانت به ساحت پیامبراعظم(ص) را با یك كلیك محكوم كنید

 بیانیه اهانت به پیامبر اکرم

كاربران با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان و كلیك كردن روی گزینه انتهایی بیانیه می‌توانند حركت سخیف اهانت به ساحت پیامبر اعظم(س) را محكوم كنند.

به گزارش روابط عمومی، پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان ضمن محكوم كردن حركت سخیف اهانت به پیامبراعظم(ص)، بیانیه‌ای را به چند زبان انگلیسی، عربی، پاكستانی و تركی استانبولی منتشر كرده است و در پایان بیانیه گزینه‌ای را تدوین كرده كه كاربران با كلیك بر روی این گزینه می‌توانند این حركت را محكوم كنند.

در این بیانیه آمده است: توهین به پیامبر اسلام، نه تنها اهانت به مسلمانان بلكه توهین به همه انسان‌های آزاده و اخلاق مدار جهان است. پیامبری كه با هدف به اوج رساندن مكارم اخلاق برای تمام مردم دنیا مبعوث شد و مظهر تمام پاكی‌ها و فضایل اخلاقی است. توهین به چنین شخصیت بزرگواری كار كسی نیست جز آنان كه تاب جهانی شدن راه این پیامبر را ندارند و سعی می‌كنند این نور عظیم را با نفس آلوده خود خاموش كنند، اما دست خدا با جماعت است و این جماعت كه متشكل از من و تو می‌باشد در فضای مجازی كه عامل انتشار صحنه‌هایی از آن فیلم موهن است، گرد هم می‌آییم تا این حركت موهن را كه به بهانه آزادی بیان هنوز بر صفحات اینترنت جا خوش كرده است، محكوم نماییم.

هر كاربر سهم یك رأی را دارد و با كلیك بر روی گزینه انتهایی بیانیه، حركت سخیف اهانت به ساحت پیامبراعظم(ص) را محكوم كنند.

علاقمندان برای مشاهده این بیانیه می توانند به باشگاه کاربران سایت  مراجعه فرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی