تبیان، دستیار زندگی
سایت کمیته ملی المپیک نوشت: تلاش و پیگیری علیرضا دبیر جواب داد؛ یک میدان در تهران به نام سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نامگذاری می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکی از میادین تهران به نام محمد بنا


سایت کمیته ملی المپیک نوشت: تلاش و پیگیری علیرضا دبیر جواب داد؛ یک میدان در تهران به نام سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نامگذاری می شود.


محمد بنا

با تلاش و پیگری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، میدانی در پایتخت به نام محمد بنا سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی نامگذاری خواهد شد.

پس از موفقیت های خیره کننده فرنگی کاران کشورمان در بازیهای المپیک 2012 لندن و درخشش محمد بنا بعنوان سرمربی این تیم که خدمات ارزشمندی را در طی چند سال حضورش در راس تیمهای ملی کشتی فرنگی داشته، علیرضا دبیر قهرمان اسبق المپیک و جهان و عضو فعلی هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از آغاز رایزنی برای اخذ مجوز نامگذاری یکی از میادین و یا مکانهای مهم شهر تهران به نام محمد بنا خبر داد که خوشبختانه پیگیری های وی امروز به نتیجه نشست و شورای شهر و شهرداری تهران مجوز این اقدام را صادر کردند.

با تلاش و پیگری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، میدانی در پایتخت به نام محمد بنا سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی نامگذاری خواهد شد

بدین ترتیب طی روزهای آینده یکی از میادین و یا مکانهای مهم شهر تهران به نام این مربی ارزنده کشورمان که بارها به پیشنهادات وسوسه انگیز کشورهای بیگانه جواب منفی داده نامگذاری خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان

منبع :خبرانلاین