تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اطلاعیه ای را جهت حمایت از پیامبر (ص) در بخش باشگاه کاربران خود منتشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان منتشر کرد

مسلمانان به پا خیزید که زمان حمایت از پیامبر رحمت است

محمد رسول الله (ص)

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان اطلاعیه ای را جهت حمایت از پیامبر (ص) در بخش باشگاه کاربران خود منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در تارنمای الکترونیکی این موسسه اطلاعیه ای را با عنوان«مسلمانان به پا خیزید كه زمان حمایت از پیامبر رحمت است...» منتشر کرده است .

این اطلاعیه با هدف حمایت از حضرت رسول اکرم (ص) و محکوم کردن توهین گستاخانه ای که به ساحت خانم انبیاء صورت گرفته ، منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: همراه و هم‌صدا با یكدیگر برمی‌خیزیم تا جهان و جهانیان بدانند كه مسلمان، اصول دینش را گرامی‌تر از جان خویش می‌داند.

درست است كه پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (صل‌ الله ‌و‌ علیه‌ و آله ‌) را ندیده‌ایم، اما به همگان اثبات می‌كنیم كه پیامبرمان را از جان و دل عزیزتر می‌دانیم و در مقابل این اهانت گستاخانه سكوت نخواهیم كرد.

شما كاربران عزیز تبیانی می‌توانید علاوه بر فعالیت و ثبت مطالب مرتبط با این موضوع در تمام بخش‌های كاربری باشگاه كاربران تبیان شامل: ثبت مطالب روزانه، انجمن‌های تخصصی،‌ سامانه تبلاگ و شبكه اجتماعی تبیان، نظرات خود را در همین مطلب نیز درج نمایید و اینگونه در صف سربازان حامی پیامبر اسلام قرار بگیرید. امیدواریم این كار كوچك ما،‌ سبب شادی پیامبرمان گردد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این اطلاعیه را در باشگاه کاربران سایت مطالعه بفرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی