تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بخش حوزوی خود مقاله ای را با عنوان « معراج السعاده را هر شب بخوانید» را منتشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد های حکیمی برای کتابخوان شدن طلبه ها

حکیم

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بخش حوزوی خود مقاله ای را با عنوان «معراج السعاده را هر شب بخوانید» را منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی، بخش حوزوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مقاله ای را با عنوان «معراج السعاده را هر شب بخوانید» منتشر کرده است.

در این مقاله به مباحثی نظیر کتاب «معراج السعاده» را هر شب بخوانید، «اَلعُروه الوُثقی» سیدجمال‏الدین اسدآبادی باید کتاب درسی حوزه‎ها شود، «از چشمه کویر» استاد محمدتقی شریعتی را فراموش نکنید، معرفی دوباره کتاب «تکاپوگر اندیشه‏ها»؛ زندگی و اندیشه علامه جعفری، اگر مدعی عقل گرایی هستید کتاب «عیار نقد» را بخوانید، پرداخته است و توضیحاتی در خصوص این مباحث ارائه داده است.

در بخشی از این مقاله آمده است: از کتابهای مهم درباره اخلاق علمی کتاب «معراج السعاده» است، تألیف عالم عامل، ملا احمد نراقی. این کتاب اهمیت بسیار دارد و باید کتاب بالینی طلبه باشد؛ یعنی کتابی که هر شب مقداری بخواند و خود را ـ اگر چه با تمرین بسیار و زحمت ـ با آن منطبق کند.

گفتنی است این مقاله در بخش حوزوی سایت  قابل مشاهده برای علاقه مندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی