تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مقاله ای الکترونیکی با عنوان «ناگفته‌های فواید اشک ریختن برای بدن» به فواید اشک ریختن اشاره کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فواید اشک را در تبیان بخوانید

اشک ریختن

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مقاله ای الکترونیکی با عنوان «ناگفته‌های فواید اشک ریختن برای بدن» به فواید اشک ریختن اشاره کرده است.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مقاله ای الکترونیکی با عنوان «ناگفته‌های فواید اشک ریختن برای بدن» به فواید اشک ریختن اشاره کرده است.

در این مقاله به انواع اشک ریختن اشاره کرده و توضیح داده شده است که هر نوع از آنها شامل چه موادی می باشد، در این مقاله عنوان شده است که اشک ریختن فوایدی نیز دارد از جمله: باکتری را از بین می برد، بهبود دهنده خلق و خو، دفع کننده سموم، کاهش دهنده استرس، ایجاد کننده احساس خوب، همچنین در این مقاله به اشک های عاطفی، مربوط به استرس، اشک مرطوب، آبریزش چشم به علت حساسیت اشاره شده است.

در بخشی از این مقاله آمده است: اشک‌های احساسی، در واقع مواد سمی‌ای که در پی استرس هیجانی در خون تجمع می‌یابند، را از بدن دفع می‌کند. اشک‌های احساسی سطح منگنز بدن را کاهش می‌دهند. این مواد معدنی بروی خلق و خو تأثیر مستقیم می‌گذارد. غلظت منگنز اشک احساسی 30 برابر بیشتر از منگنز موجود در سرم خون است. اشک احساسی نسبت به اشک پایه و رفلکس، حاوی 24 درصد پروتئین آلبومین بیشتری می‌باشد. گریه مانند ادرار و تعریق، باعث حذف مواد سمی و محصولات زائد بدن می‌شود.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این مقاله را در بخش خدمات سایت مطالعه بفرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی