تبیان، دستیار زندگی
در مرحله فیلمبرداری فیلمبرداری فیلم مزرعه‌ی پدری به كارگردانی رسول ملاقلی‌پور و تهیه‌كنندگی حبیب‌الله كاسه ساز ادامه دارد. به گزارش خبرنگار سرویس سینمایی ایسنا ، مزرعه پدری چهاردهمین فیلم رسول ملاقلی‌پور است كه به شیوه اسك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مزرعه پدری، همچنان در مرحله فیلمبرداری]

جشنواره فیلم فجر

فیلمبرداری فیلم مزرعه‌ی پدری به كارگردانی رسول ملاقلی‌پور و تهیه‌كنندگی حبیب‌الله كاسه ساز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سینمایی ایسنا ، مزرعه پدری چهاردهمین فیلم رسول ملاقلی‌پور است كه به شیوه اسكوپ فیلم برداری می‌شود و داستان مقطعی از زندگی ”محمود شوكتیان” را روایت می‌كند.

محمود نویسنده است و رمانی با عنوان (مزرعه پدری) منتشر كرده است ، او از سوی تشكلی دانشجویی در دزفول برای حضور در جلسه نقد و بررسی كتابش دعوت می‌شود. در این سفر، همسر و دو فرزند محمود نیز او را همراهی می‌كنند. او به همراه خانواده‌اش راهی دزفول می‌شود و ...

فیلمبرداری این فیلم، براساس فیلمنامه ای از رسول ملاقلی پور از 20 آبان ماه در مناطق اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده است و درحال حاضر تدوین آن به صورت همزمان توسط بهرام دهقانی انجام میشود و سید محمود موسوی ‌نژاد نیز صداگذاری فیلم را به صورت همزمان انجام می‌دهد.

دست اندركاران فیلم تلاش می كنند این فیلم كه تاكنون 70 درصد فیلمبرداری و 40 درصد تدوین آن انجام شده را برای حضور در بیست ویكمین جشنواره فیلم فجر آماده كنند.