تبیان، دستیار زندگی
انتشار تصاویر برهنه ی کیت میدلتون، عروس برهنه ی ملکه ی انگلیس در یک مجله ی فرانسوی به دردسری تازه برای این خاندان تبدیل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سانسور عکس عروس برهنه ملکه انگلیس در بی بی سی!


انتشار تصاویر برهنه ی "کیت میدلتون"، عروس ملکه ی انگلیس در یک مجله ی فرانسوی به دردسری تازه برای این خاندان تبدیل شده است.

کیت میدلتون

انتشار تصاویر برهنه ی "کیت میدلتون"، عروس  ملکه ی انگلیس در یک مجله ی فرانسوی به دردسری تازه برای این خاندان تبدیل شده است.

به گزارش رسانه ایران، بی بی سی فارسی در حالی که از پخش تصاویر کاملا برهنه ی زنان بومی برزیلی در تلویزیون خود خودداری نمی کند، از درج عکس های عروس سلطنتی انگلیس جلوگیری کرده و عکسی با پوشش روسری برایش بر می گزیند.

بی بی سی فارسی در حالی که از پخش تصاویر کاملا برهنه ی زنان بومی برزیلی در تلویزیون خود خودداری نمی کند، از درج عکس های عروس سلطنتی انگلیس جلوگیری کرده و عکسی با پوشش روسری برایش بر می گزیند

خانم میدلتون هم اکنون در سفر به مالزی، به عنوان کشوری مسلمان، اولین سخنرانی رسمی خود را انجام داده و در بخشی از سفر خود به مسجدی در کوالالامپور رفته ‌است. او در مسجد از روسری استفاده کرده تا جایگزینی باشد برای بی بی سی به جای عکس های برهنه ای که از وی در نشریات منتشر شده است.

گفتنی است بی بی سی فارسی در جریان انتشار تصاویر کاملا برهنه ی پرنس هری، تصویری کاملا رسمی از وی منتشر ساخت.

بخش ارتباطات تبیان

منبع : رسانه ایران