تبیان، دستیار زندگی
سرمربی استقلال معتقد است كه سه امتیاز این بازی باعث شد تا استقلال تا حدودی به جدول بازگردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی:حالا شدیم مدعی قهرمانی


سرمربی استقلال معتقد است كه سه امتیاز این بازی باعث شد تا استقلال تا حدودی به جدول بازگردد.


قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش برابر راه‌آهن كه با برد دو بر صفر استقلال همراه بود گفت: خدا را شكر توانستیم بعد از اینكه دو، سه تساوی كسب كرده بودیم، بتوانیم سه امتیاز خوب را بگیریم و تا حدودی به جدول برگردیم. معتقدم كه این راه‌آهن بهترین راه‌آهن چند سال گذشته است. آنها در حمله و دفاع منظم بازی كردند ما هم خوب شروع كردیم و خوب به گل رسیدیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم كه از آنها استفاده نكردیم.

وی افزود: در نیمه دوم تاكتیك‌مان را به 3-3-4 تغییر دادیم. راه‌آهن دقایقی به بازی مسلط بود و تغییراتی كه دادیم، توانستیم گل دوم‌مان را به ثمر برسانیم. این بازی از نظر روحی و روانی به ما كمك كرد و احساس می‌كنم كه كمی نسبت به گذشته بهتر شدیم. اما هنوز با استقلال مدنظرمان فاصله داریم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت علی حمودی گفت: حمودی دچار گرفتگی عضله شد. شاید خستگی پرواز تیم ملی موجب این مساله شده باشد. اما این موضوع برای من جای تعجب دارد، چراكه یك بازیكن در این سن باید دچار گرفتگی عضله شود. باید این مساله را بررسی كنیم. شاید هم علتش حضور در جناح راست و فشاری كه روی او بود، باشد. حمودی در نیمه اول از بازیكنان خوب ما بود اما باید بداند كه 90 دقیقه هم باید در حمله شركت كند و هم در كار دفاع.

وی درباره پیدا شدن اسپانسر برای استقلال و حل مشكلات مالی گفت: فتح‌الله‌زاده امروز در رختكن تیم حاضر شد و اظهار داشت كه بخشی از مطالبات پرداخت می‌شود و انشاءالله این كار انجام می‌شود. ضمن اینكه باید از فتح‌الله‌زاده تشكر كنم چراكه در این مدت از نظر روحی كمك زیادی به تیم كرد و هم با من و هم با بازیكنان صحبت كرد و این مساله باعث شد تا بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی درباره اینكه برای هدایت تیم ملی با او صحبتی شده است یا خیر، گفت: اولا درباره این مساله با من صحبت نشده است و خواهش می‌كنم درباره این مساله با من صحبت نكنید. دوما تیم ملی به آرامش نیاز دارد. هرچه بگوییم باعث می‌شود كه تیم ملی از نظر روحی و روانی ضربه بخورد و فایده‌ای ندارد. بازی با كره‌جنوبی برای ما حیاتی است و اگر پیروز شویم شرایط برای ما بهتر می‌شود و اگر این اتفاق نیفتد، همه فوتبال ما ضرر می‌كند. وقتی كه من در تیم ملی بودم، كسی به ما كمك نكرد اما امیدوارم این اتفاق برای كی‌روش نیفتد و كمك كنند تا تیم ملی از این حالت در بیاید.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال كه آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت: بازیكنان ما خوب بازی می‌كنند و پتانسیل لازم را دارند و روند رو به رشدی را طی می‌كنند. با این فاكتورها می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم اما اشكالات تاكتیكی هم داریم كه البته نسبت به گذشته بهتر شده است. البته در مجموع فكر می‌كنم یكی از كاندیداهای قهرمانی باشیم

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال كه آیا قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت: بازیكنان ما خوب بازی می‌كنند و پتانسیل لازم را دارند و روند رو به رشدی را طی می‌كنند. با این فاكتورها می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم اما اشكالات تاكتیكی هم داریم كه البته نسبت به گذشته بهتر شده است. البته در مجموع فكر می‌كنم یكی از كاندیداهای قهرمانی باشیم.

وی درباره عملكرد ملی‌پوشان استقلال در برابر لبنان نیز گفت: نمی‌توان گفت كه در تیم ملی بازیكنان استقلال مقصر بودند. شاید در این شكست از من قلعه‌نویی تا دیگران سهمی داشته باشیم.

او با اشاره به تیمش ادامه داد: فعلا با استقلال ایده‌آل فاصله داریم اما نباید فراز و نشیب داشته باشیم. امروز وقتی دیدم تیمم نظم تاكتیكی ندارد، تعویض‌هایی انجام دادم و آمدن بائو باعث شد كه به گل برسیم اما در مجموع باید كاری كنیم كه فراز و نشیب نداشته باشیم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا