تبیان، دستیار زندگی
شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک طراحی شده در باشگاه کاربران استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان خود تبریك بگویید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت تبریک میلاد حضرت معصومه (س)

امروز شهرمان را به یمن میلادت آذین بسته‌ایم

مرغ دلم راهی قم می‌شود

در حرم امن تو گم می‌شود

عمه‌ی سادات سلامٌ علیک

روح عبـــــادات سلامٌ علیک

این جشن را با کارت پستال‌های زیبا به دوستان خود تبریک بگویید.

شکفتن تو در باغ جهان، ادامه ملکوت بر زمین است و گشودن درهای رحمت. چه زیباست ساحل جمکران در کنار دریای تو، آن وقتی که دل‌های غرق در عشق، چشم انتظار رسیدن کشتی نجات مولای خویش‌اند. به تو تمسک می‌جوییم، ای بانوی معصوم. بانوی مهر آمد تا به یمن وجود و لطف حضورش، قم سرزمین قرب و اجابت شود، آمده تا جهانی را به آستان کرامتش فراخواند. خجسته باد میلاد بانوی مطهره، حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها) که بارگاه نورانی‌اش محل دائمی نزول فرشتگان بر زمین و دروازه بهشت است. به یمن میلادت، ذره ذره نور می‌شویم و قطره قطره حضور، و دل را به سرای کرامتت دخیل می‌بندیم.

لقب «معصومه» را امام رضا (علیه‌السلام) به خواهر خود عطا فرمودند. آن حضرت در روایتی می‌فرمایند:

«هر کس معصومه را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.»

(ناسخ التواریخ، ج 3، ص 68، به نقل از کریمه اهل بیت، ص 32)

این لقب، که از سوی امام معصوم به این بانوی بزرگوار داده شده، گویای جایگاه والای ایشان است. همچنین امام رضا (علیه‌السلام) در روایتی دیگر می‌فرمایند:

هر کس نتواند به زیارت من بیاید، برادرم را در ری یا خواهرم را در «قم» زیارت کند که ثواب زیارت مرا در می‌یابد. (زبدة التصانیف، ج 6، ص 159، به نقل از کریمه اهل بیت، ص 3)

این خجسته زادروز، به زیبایی به نام «روز دختران» نیز نامگذاری شده است. باشگاه كاربران تبیان، به صورت ویژه این روز را به تمام دختران ایران زمین، تبریك و تهنیت عرض می‌كند.

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک زیبای طراحی شده در باشگاه کاربران برای این روز استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تهنیت بگویید.

این کارت تبریک زیبا را از بخش کارت پستال و با جمله‌هایی که دوست دارید برای دوستان خود بفرستید.


باشگاه کاربران تبیان