تبیان، دستیار زندگی
دوره‌ مجازی آموزش جئوجبرا، فرصتی است برای بررسی مفاهیم هندسی در فضایی غیر استاتیک و درک عمیق تر دانش آموزان. در این دوره بخش عمده ای از امکانات و قابلیت های نرم افزار Geogebra آموزش داده می شود ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نرم افزار جئوجبرا (Geogebra)

نرم افزار جئوجبرا

هندسه را عملی بیاموزید ...

موسسه تبیان قصد دارد با برگزاری دوره‌ مجازی آموزش جئوجبرا فرصتی را فراهم آورد تا مفاهیم هندسی در فضایی غیر استاتیک بررسی شده و درک عمیق تری را برای دانش آموزان به وجود آورد.

در این دوره بخش عمده ای از امکانات و قابلیت های نرم افزار Geogebra آموزش داده می شود به طوری که این آشنایی اولیه کمک می کند تا کاربران بتوانند به راحتی با نرم افزار کار کنند و از فایل های آماده و ساخته شده توسط دیگران در محیط اینترنت استفاده نمایند.

اگر می‌خواهید از هندسه لذت برده و هرگز یادگرفته های آن را فراموش نکنید کافی است در دوره آموزش Geogebra شرکت کنید و اصول و مفاهیم آن را بیاموزید.

روند اجرای دوره:

پس از آغاز دوره، نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزش الکترونیکی برای ثبت‌نام شدگان ارسال گشته و محتوای آموزشی دروس از طریق این سامانه در اختیار فراگیران قرار خواهد گرفت. همچنین در طول برگزاری دوره، جهت حفظ تعامل بین فراگیران و مربی دوره، تعدادی کلاس مجازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که تعداد این کلاس ها در هر دوره متفاوت خواهد بود. در پایان هر دوره مجازی آزمونی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که شامل تمام مطالب درسی آموزش داده شده در طول دوره می‌باشد. پس از اتمام دوره، مدرکی از طرف موسسه تبیان به فراگیران حائز شرایط اعطا خواهد شد.

سرفصل‌های دوره:

  • معرفی هندسه پویا
  • معرفی ابزارها و مواد آموزشی برای آموزش هندسه
  • معرفی نرم افزارهای هندسه پویا
  • آشنایی با ابزارهای ترسیم در نرم افزار Geogebra
  • کاربرد نرم افزار Geogebra در آموزش ریاضی

جهت ثبت نام به صفحه ثبت نام دوره مجازی آموزش نرم افزار Geogebra  مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: فاطمه سید خاموشی