صلی > Privacy < Security پاک کردن اطلاعات تاریخچه فایل های Download شده ( در تمام ویندوز ها ) Download Accelerator Plus یا(DAP)  ابزاری است که برای بازیابی فایل ها از سرورهای اینترنت مورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


صفحه اصلی >Privacy <Security


پاک کردن اطلاعات تاریخچه فایل هایDownload شده ( در تمام ویندوز ها )


Download Accelerator Plusیا(DAP)  ابزاری است که برای بازیابی فایل ها از سرورهای اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع این ابزار تاریخچه ای از فایل ها و مسیر های بازدید شده توسط افراد را نگه می دارد . برای افزایش مسائل امنیتی می توانید این تاریخچه را حذف نمائید.
 رجیستری را باز کرده و کلید [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SpeedBit\Download Accelerator\FileList] را در آن پیدا کنید .زیر کلیده های آن را پاک کنید تا لیست تاریخچه  حذف شود .
کلید  [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SpeedBit\Download Accelerator\FileList]را در رجیستری پیدا کنید .  زیر کلیدURLHistory" را برای پاک شدن لیست مسیر سایت های مراجعه شده Delete کنید .
از رجیستری خارج شوید و برای اعمال تغییرات  سیستم را مجددا راه اندازی نمائید .

Registry Settings :

User Key: [HKEY_CURRENT_USER\Software\SpeedBit\Download Accelerator\HistoryCombo]
System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SpeedBit\Download Accelerator\FileList]
Value Name: URLHistory
Data Type: REG_SZ (String Value)

توجه : تغییر در رجیستری می تواند سبب ایجاد مشکلات جدی در ویندوز شود و حتی در برخی مواقع کاربران را وادار به نصب مجدد سیستم عامل می کند.
از این رو به شما کاربر محترم توصیه می کنیم در صورتی که از توانایی و تجربه لازم و نیز اطلاعات کافی در خصوص ویندوز برخوردارنیستید، حتی الامکان از بکار بردن این دستورات خودداری نمائید. شایان ذکر است که ما هیچ تعهدی نسبت به رفع مشکلات حاصله نخواهیم داشت