تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل ذوب آهن اصفهان شكست خورد. در این دیدار كه با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه كارگران برگزار شد، تیم پرسپولیس با گلی كه در دقیقه‌ی هشتاد توسط علی آذری از روی نقطه‌ی پنالتی به ثم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكست پرسپولیس از ذوب آهن


تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل ذوب آهن اصفهان شكست خورد.

در این دیدار كه با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه كارگران برگزار شد، تیم پرسپولیس با گلی كه در دقیقه‌ی هشتاد توسط علی آذری از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید در مقابل مهمان خود شكست خورد.

این در حالی بود كه بازیكنان پرسپولیس در دقیقه 75 صاحب یك ضربه پنالتی شده بودند كه حسین بادامكی این پنالتی را از دست داد.

بازی امروز این دو تیم به جز چند صحنه خطرناك بر روی دروازه‌ها جذابیت چندانی نداشت و در اكثر دقایق بازی توپ در میانه میدان میان بازیكنان رد و بدل می‌شد.

از نكات جالت توجه این مسابقه اخراج حقیقی، دروازه‌بان پرسپولیس در دقیقه 5 بود كه پس از توافق مسوولان دو باشگاه محمدی جانشین حقیقی شد!

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماشاگر ویژه این دیدار بود و دنیزلی نیز از جایگاه نظاره‌گر بازی شاگردانش بود.

حمید استیلی و نورالدین دستیاران دنیزلی از كنار زمین بازیكنان را هدایت می‌كردند.

بازیكنان پرسپولیس در این دیدار دوستانه محمد محمدی(فرشید كریمی)، بادامكی، شیث رضایی، ساها، هادی زاده، نوری(داریوش رضاییان)، مامانی(اسدی)، زارع، سید عباسی(بدرا مدافع اهل مولداوی)، صلاح حسن( فراز فاطمی) و احسان خرسندی (آشوبی) بودند.