تبیان، دستیار زندگی
محمد رویانیان با انتقاد از علی کریمی، تلویحاً وی را عامل تخریب مانوئل ژوزه در بین بازکنان پرسپولیس معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رویانیان:کریمی حق ندارد درباره ژوزه حرفی بزند


محمد رویانیان با انتقاد از علی کریمی، تلویحاً وی را عامل تخریب مانوئل ژوزه در بین بازکنان پرسپولیس معرفی کرد.

کریمی و رویانیان

عصر ایران ورزشی - محمد رویانیان با انتقاد از علی کریمی، تلویحاً وی را عامل تخریب مانوئل ژوزه در بین بازکنان پرسپولیس معرفی کرد.

رویانیان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، با انتقاد از آنچه که حاشیه سازی صدا و سیما و مطبوعات برای تیم پرسپولیس خواند، گفت:  بالاخره نفهمیدیم كه سیاست صدا و سیما و رسانه‌ها چیست. اگر می‌خواهید این همه به فوتبال بتازید پس بهتر است 2-3 سال آن را تعطیل كنیم و از نو بسازیم. من یك پاسدارم. اصلا دوست نداشتم وارد این بازی‌ها شوم اما فوتبال زندگی ما، دین ما و آیین ما را به هم زده است.

رویانیان افزود: از اول لیگ یكی از بازیكنان ما را تحریك كرده‌اند كه تا امروز به عنوان یك مخالف در تیم همواره ذهن مربیان و بازیكنان را خراب كرده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره این بازیکن توضیح بیشتری نداد ولی در ادامه، در پاسخ به این سوال که "شایعه شده كه علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا بر سر حمایت از ژوزه با هم اختلاف پیدا كرده‌اند"، گفت: یك بازیكن حق ندارد درباره مربی اظهارنظر كند حتی اگر علی كریمی باشد. گزارش‌ شده كه در داخل تیم یكی از بازیكنان ژوزه را تخریب می‌كند كه امیدوارم گزارش رسیده به دست ما صحت نداشته باشد. همین‌ مسائل است كه می‌گویم به تیم ما هجمه زیادی وارد می‌شود.

یك بازیكن حق ندارد درباره مربی اظهارنظر كند حتی اگر علی كریمی باشد. گزارش‌ شده كه در داخل تیم یكی از بازیكنان ژوزه را تخریب می‌كند كه امیدوارم گزارش رسیده به دست ما صحت نداشته باشد. همین‌ مسائل است كه می‌گویم به تیم ما هجمه زیادی وارد می‌شود

رویانیان در حالی از علی کریمی به دلیل اظهار نظر درباره ژوزه انتقاد می کند که کریمی سال قبل نیز مخالف عملکرد دنیزلی بود و تیم دنیزلی را گرفتار حاشیه های زیادی کرد.

با این حال رویانیان در پایان فصل قبل، از کریمی حمایت کرد و او را سرمایه پرسپولیس خواند و با این موضوع گیری، عملاً از کریمی در برابر دنیزلی حمایت کرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا