تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل» گفت: زمانی در حوزه هنری بر این باور بودیم که باید خاطرات انقلاب و دفاع مقدس را نشر بدهیم اما باور نداشتیم که این خاطرات به 150 چاپ هم می‌رسد و الان باور داریم که اگر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خاموشی در مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل» عنوان کرد:

خاطرات دفاع مقدس اگر درست نوشته شوند با استقبال همراه می‌شوند

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در اردبیل» گفت: زمانی در حوزه هنری بر این باور بودیم که باید خاطرات انقلاب و دفاع مقدس را نشر بدهیم اما باور نداشتیم که این خاطرات به 150 چاپ هم می‌رسد و الان باور داریم که اگر خاطرات، خوب نوشته شود و خوب نشر پیدا کند مردم از آنها استقبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسم رونمایی از کتاب «تاریخ انقلاب در اردبیل» که 15 شهریور در حوزه هنری برگزار شد با تاکید بر لزوم نگارش خاطرات انقلاب شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: روشن است که مردم این استان چه تاثیراتی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و باید بتوانیم با آثاری از این دست نسل های بعدی را با مجاهدت ها و رشادت ها و شهیدان راه انقلابمان آشنا کنیم.

وی با اشاره به دست نوشته رهبر انقلاب بر کتاب «پایی که جا ماند» افزود: این کتاب اثری است از استان کهگیلویه و بویر احمد و کتاب «دا» نیز از خوزستان است و کتاب‌های دیگر نیز که به فروش بالا و استقبال مخاطبان رسیده است هر کدام روایت‌گر مجاهدتها و مبارزات یک استان است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید مقاومت‌ها و تظاهرات‌ها و هدایت عالمان دینی و رفتاری که مردم نسبت به جامعه خود داشته‌اند و رهبری امام نسبت به جامعه در دوران انقلاب نوشته شود.

خاموشی ضمن بیان خاطراتی در زمینه اهمیت رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد: انقلاب ما بر اساس فکر و مسوولیت دینی بنا شده و بر اساس همین تکلیف ایجاد شده است.

وی گفت: زمانی در حوزه هنری بر این باور بودیم که باید خاطرات انقلاب و دفاع مقدس را نشر بدهیم اما باور نداشتیم که این خاطرات به 150 چاپ هم می‌رسد و الان باور داریم که اگر خاطرات، خوب نوشته شود و خوب نشر پیدا کند مردم از آنها استقبال می کنند.

او با تاکید بر این که بیداری اسلامی که امروز در جهان به وجود آمده است مولود انقلاب است، گفت: تاکید من بر واژه بیداری اسلامی است چرا که انسان بدون وحی انسان نیست و انسان اومانیسم است.

تنظیم: هومن بهلولی