تبیان، دستیار زندگی
مرورگر اینترنتی نوینی به كاربران ارائه شده است كه برای امنیت اینترنتی كاربران نقش بسیار موثری خواهد داشت. مرورگر اینترنتی جدیدی در اختیار كاربران اینترنتی قرار گرفته است كه امكان گشت و گذار در اینترنت ایمن را برای كاربر فراه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جستجو در اینترنت بدون بر جای گذاشتن رد پا


مرورگر اینترنتی نوینی به كاربران ارائه شده است كه برای امنیت اینترنتی كاربران نقش بسیار موثری خواهد داشت.

مرورگر اینترنتی جدیدی در اختیار كاربران اینترنتی قرار گرفته است كه امكان گشت و گذار در اینترنت ایمن را برای كاربر فراهم می سازد.كاربران می توانند با به كارگیری این مرورگر اینترنتی هیچ ردپا و اثری بر جای نگذارند.

این مرورگر جدید كه BROWZAR نام دارد به طور خودكار COOKIES ها و فایل های موجود در HISTORY سیستم را حذف می كند همچنین این مرورگر به قدر كوچك است كه در هر كلید USB جای می گیرد همچنین به سرعت دانلود شده و نیاز به نصب ندارد. البته این مرورگر ابزار نسبتا ساده ای بوده و از نظر كارایی به مرورگرهای اینترنت اكسپلورر و فایر فاكس نخواهد رسید.

این ابزار هیچ ردپایی در سیستم كاربر بر جای نخواهد گذاشت اما كاربران متخلف این را بدانند با استفاده از این ابزار به صورت ناشناس نمی توانند در اینترنت به گشت و گذار بپردازند و شركت های امنیتی و پلیس می تواند در صورت تخلف آنها را شناسایی كند.

منبع : خبرگزاری موج -