تبیان، دستیار زندگی
وزیری: 25 روز دیگر انتظار به پایان می رسد تا 25 روز دیگر و درجریان بازی تیم امید ایران برابر تیم ازبكستان علاقه مندان رشته ورزشی فوتبال می توانند نظاره گر چمن سبز و صندلی های ملون ورزشگاه صد هزار نفری آزادی باشند. بهمن وزیری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان بازسازی استادیوم آزادی

وزیری: 25 روز دیگر انتظار به پایان می رسد

تا 25 روز دیگر و درجریان بازی تیم امید ایران برابر تیم ازبكستان علاقه مندان رشته ورزشی فوتبال می توانند نظاره گر چمن سبز و صندلی های ملون ورزشگاه صد هزار نفری آزادی باشند.

بهمن وزیری مدیرمجموعه ورزشی آزادی تهران با نهایی شدن مراحل كار بازسازی استادیوم صد هزار نفری آزادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: بازسازی ورزشگاه آزادی از خرداد ماه سال 81 به جهت شرایط خاص زمین چمن، از این قسمت شروع شد و با حمایت های رییس سازمان تربیت بدنی و معاون اداری پشتیبانی سازمان تربیت ، مشاوران و كارشناسان هلندی در بحث زیر سازی، خاك برداری، و اجرای سیستم زه كشی، آبیاری الكترونیكی اجرای سیستم هیتینگ و به دنبال آن كاشت چمن با ما همكاری كردند.

وی گفت: با ورود دانش كاشت چمن از كشور هلند به منطقه جیرفت، از فصل زمستان به كشت چمن های رل پرداختیم و اولین محصول كار را هم اكنون در زمین چمن شماره یك ورزشگاه آزادی به كار گرفتیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در رابطه با بازسازی سكوهای ورزشگاه توضیح داد: بازسازی این قسمت با انتخاب پیمانكاران داخلی و طی 8 مرحله صورت گرفت. در شرایط فعلی نیز با نصب و شماره گذاری صندلی ها مراحل نهایی كار را طی می كنیم، كه امیدواریم تا بازی پیروزی استقلال این قسمت از كار آماده شود.

وی با اشاره به احداث پیست تارتان در كنار زمین چمن گفت: این پیست نیز با شیوه ساختی جدید و استاندارد در مراحل پایانی قرار دارد.

وزیری در ادامه تاكید كرد: قطعاً بحث بازسازی یك مكان جدید به مراتب تلاش و زمان بیشتری را طلب می كند. چرا كه بازسازی یك نقطه مستلزم رفع مشكل درنقطه ای دیگر است. در این راستا با تغییر زمان بازی استقلال و پیروزی ستادی را برای ساماندهی ورزشگاه تا زمان انجام بازی تشكیل داده ایم كه از ساعت 7 صبح تا ساعت 2 بامداد به طور مداوم مشغول به كار هستند.

وی با بیان اینكه با تجهیز كلیه قسمت های بهداشتی، رفاهی، خدماتی آمادگی كامل را برای پذیرایی از تماشاچیان داریم. گفت: با این توصیف ما در مجموعه 460 هكتاری آزادی تنها به استادیوم اصلی اكتفا نكرده ایم، بلكه كل مجموعه در حال بازسازی است و در قسمت های مختلف اقدامات زیر بنایی را انجام می دهیم. در این راستا می توان به نرده كشی و ایجاد جاده سلامتی در دور مجموعه ورزشی آزادی و از نمونه ای از این اقدامات اشاره كرد. همچنین درروزهای اخیر به شهرداری منطقه 22 طرح هایی را در خصوص زیباسازی این منطقه ارایه داده ایم كه در این زمینه با یكدیگر مشاركت داشته باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح كرد: اگر در گذشته این مجموعه ورزشی تنها مختص به استفاده ورزشكاران ملی پوش بود، هم اكنون با صدور كارت های مخصوص می توانیم پذیرای حضور دیگر علاقه مندان ورزشی نیز باشیم.

وی افزود: در شرایط فعلی می توان گفت كه در طول یك سالی كه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران را داشته، نه تنها فعالیت های این مجموعه كم نشده ، بلكه با افزایش روز افزونی نیز مواجه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال كه چه برنامه ای برای تعیین جایگاه خانواده ها در استادیوم آزادی دارید؟ گفت: هر زمانی كه مسوولین ذیربط مجوزی را مبنی برحضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی تهران صادر كردند ، ما بدون هیچ گونه مشكلی تعدادی از صندلی ها را جدا می كنیم و در اختیار آنها قرار می دهیم. در این راستا، نه تنها برای خانواده ها بلكه برای دیگر تماشاچیان، خبرنگاران و... محل ورود، بلیط فروشی و صندلی ها را به صورت هم رنگ با هم ایجاد كرده ایم تا برای حضور تماشاچیان با كمترین مشكل مواجه باشیم.