تبیان، دستیار زندگی
کتاب آئورا در مقاله ای با عنوان «آئورا ، نام دیگر تمناست» در سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مورد بررسی و معرفی قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«آئورا» در تبیان بررسی شد

کتاب آئورا

کتاب آئورا در مقاله ای با عنوان «آئورا ، نام دیگر تمناست» در سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مورد بررسی و معرفی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در بخش کتاب و کتابخوانی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان کتاب آئورا مورد بررسی قرار گرفت.

کتاب آئورا نوشته فوئنتس کارلوس، و ترجمه ی عبدالله کوثری از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است مانند: حجم این کتاب بسیار کم است، این در حالی است که کیفیت و گیرایی شگفت انگیز آن بر این حجم کم برتری دارد. این اثر ادبی در تاریخ 1962 منتشر شد و از همان آغاز مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد به طوری که جوایز ادبی بسیاری را دریافت کرده است.

فلیپه مونترو، تاریخدان جوان، طی دریافت یک آگهی شغلی و قدم گذاشتن در مسیری جدید، زندگی خود را دستخوش تحولی شگرف می‌کند. او در پی یافتن شغل جدید، به محل مورد نظر در آگهی مراجعه می‌کند. با خانه‌ای بسیار قدیمی مواجه می‌شود که گویی در تاریکی محض فرو رفته است. صاحب خانه که زنی پیراست از او درخواست می‌کند که در مقابل پذیرفتن هزینه ی هنگفتی، تاریخ زندگی همسرش را، که چندین سال قبل فوت کرده، به رشته ی تحریر در آورد. فلیپه در آن خانه ی عجیب با دختری به نام آئورا آشنا می‌شود که گویا برادرزاده‌ی پیرزن است. این مطلب بخشی از خلاصه این کتاب است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کتاب می توانند به بخش کتاب و کتابخوانی سایت مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی