تبیان، دستیار زندگی
یادگیری رشته ورزشی دوومیدانی به عنوان رشته تخصصی آموزشی ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی سراسر كشور در سال تحصیلی 92-91 آغاز خواهد شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو میدانی در ششم ابتدایی

دو و میدانی در ششم ابتدایی

پورتال وزارت آموزش و پرورش

مسئول انجمن دوومیدانی دختران مدارس كشور: آموزش رشته ورزشی دو و میدانی ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی

یادگیری رشته ورزشی دوومیدانی به عنوان رشته تخصصی آموزشی ویژه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی سراسر كشور در سال تحصیلی 92-91 آغاز خواهد شد.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از از معاونت تربیت بدنی و سلامت، بكایی، مسئول انجمن دو و میدانی مدارس كشور با اعلام این مطلب افزود:

با توجه به استقرار نظام جدید آموزشی و افزوده شدن پایه ششم ابتدایی به مدارس كشور، رشته ورزشی دو و میدانی به عنوان رشته تخصصی سال ششم ثبت شده است و برهمین اساس رشته های مختلف دو و میدانی با یك برنامه مدون و به صورت بازی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

دو و میدانی در ششم ابتدایی

منیر بكایی با اشاره به

تالیف كتاب آموزش دو و میدانی برای معلمان پایه ششم ابتدایی سراسر كشور

افزود:

در تیرماه دو دوره كلاس برای مربیان و مدرسان آموزش و پرورش برای استعدادیابی دو و میدانی برگزار شد و هم چنین از 15 شهریورماه، نماینده تربیت بدنی هر استان در دوره های آموزشی شركت می كنند تا پس از پایان دوره آموزشی، برای معلمان تربیت بدنی سراسر كشور دوره های آموزشی برگزار كرده و آموخته های خود را به آنان انتقال دهند.

مسئول انجمن دو و میدانی مدارس  با اشاره به كمبود امكانات در برخی از استان ها در خصوص رشته ورزشی دو و میدانی افزود:

پیست تارتان و یا پیست تمرینی دو و میدانی در تمامی استان ها وجود ندارد كه  باید برای رده های پایه در هر استان ردیف بودجه ای تعریف شود تا بتوانیم استعدادهای برتر را در سطح كشور پیدا كرده و به تیم ملی معرفی كنیم.


مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی